حجت الاسلام حقی عنوان کرد:

دستگیری تولید کننده مشرویات الکلی در گرگان / کشف 12400 لیتر مشروبات الکی به همراه حشیش و سلاح گرم از متهم

1403-08-01 06:08:00
0
9

دادستان مرکز استان گلستان از دستگیری عامل تولید کننده مشروبات الکلی در گرگان به همراه 12400 لیتر مشروبات الکلی و 115 گرم حشیش و سلاح گرم خبر داد.

 

 

به گزارش کلاله خبر به نقل از گلستان ما، حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی حقی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان از دستگیری متهم اصلی تولید مشروبات الکی در گرگان خبر داد و گفت : متهم اصلی این پرونده دستگیر شده است .

حجت الاسلام حقی در این خصوص افزود : در پرونده  مذکور فردی اقدام به تولید مشروبات  الکلی در مقیاس زیادی نموده که با کار دقیق و پیگیری شدید بازپرس شعبه ششم داسرای گرگان و مرجع انتظامی تحت نظر و تعقیب قرار گرفته است .

وی تصریح کرد: پس از شناسایی دقیق در طی عملیات شبانه با حضور بازپرس پرونده و ماموران پلیس اطلاعات و امنیت بصورت غافلگیرانه به مخفیگاه این شخص وارد و علاوه بر کشف حجم  زیاد  12400 لیتر مشروبات الکلی مقدار 115 کیلو گرم مواد  مخدر از نوع حشیش و یک قبضه سلاح  مسلح به 8 گلوله نیز از وی کشف و ضبط گردیده و متهم اصلی نیز دستگیر بازداشت گردید .

دادستان مرکز استان گلستان با اشاره به اینکه تحقیقات پرونده در دادسرا  و با سرعت ادامه دارد خاطرنشان کرد: بازپرس این پرونده نیز در خصوص متهم دستگیر شده عنوان داشت  نامبرده دارای محکومیتهای مختلف از جمله در خصوص تولید و فروش مشروبات الکلی بوده است .

حقی گفت : پرونده این متهم در حال تحقیقات مقدماتی می باشد و نامبرده با قرار قانونی جهت تکمیل تحقیقات روانه بازداشتگاه گردیده است.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار