امام جمعه کلاله:

خدمت به مردم ننگ نیست / تخصیص اعتبارات عدالت محور باشد

1403-07-03 09:07:32
0
59

امام جمعه شهرستان کلاله گفت: مسئولین باید خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند و بدانند که خدمت به خلق خدا ننگ نیست.

 

 

به گزارش کلاله خبر، حجت الاسلام رضا کشیری در مراسم بزرگداشت شهیدان باهنر و رجایی که به مناسبت هفته دولت در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد با تاکید بر اینکه وظیفه اصلی مسئولین در هر سمتی خدمت به خلق است، گفت: مسئولین باید بدانند خدمت به خلق خدا ننگ نیست.

وی افزود: دست در جوی فاضلاب کردن آقای رجایی آنهم در زمان پستوزارت در آموزش و پرورش نشانه فروتنی وی و خدمت خالصانه به مردم است و مدیران باید اینگونه افرادی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

امام جمعه کلاله تاکید کرد: در تخصیص اعتبارات باید عدالت را در نظر گرفته شود و در این خصوص نباید بین یک شهر بزرگ و یک شهر مرزی تفاوت قائل شد و از نظر عدالت باید تخصیص اعتبارات مساوی باشد چرا که همه مسلمین در بیت المال به یک اندازه سهیم هستند.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی عدالت را فدای امیال این دنیا می کنند.

کشیری یادآور شد: کم توفیق ترین افرادی که در نماز جمعه شرکت نمی کنند، مسئولین هستند و باید مسئولین علاوه بر شرکت کردن در نماز جمعه، زیر دستان خود را نیز به این کار تشویق کنند.

امام جمعه کلاله با پرداختن به برخی از خصوصیات رجایی و باهنر، گفت: دولتمردان و مسئولین در برخورد با مردم صبر و بردباری داشته باشند و نباید با ولی نعمتان با تندخویی برخورد کرد.

وی یکی دیگر از خصوصیات یک مدیر و مسئول را هوشیاری و بیداری برشمرد و تصریح کرد: هوشیاری و بیداری یک مسئول باعث کنترل بیشتر وی بر مجموعه وی خواهد شد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار