امام جمعه کلاله:

اصحاب فتنه از سوی شورای نگهبان تایید نمی‌شوند

1403-07-03 09:07:32
0
58

امام جمعه کلاله گفت: اصحاب فتنه از سوی شورای نگهبان تایید نمی‌شوند.

 

 

حجت الاسلام والمسلمین رضا کشیری ظهر دیروز در خطبه‌های نمازجمعه کلاله اظهار داشت: شورای نگهبان حافظ اسلامیت نظام و نگهبان قانون اساسی است و صافی شورای نگهبان برای همه کسانی که قصد ورود به مجلس شورای اسلامی دارند، ضرورت دارد.

وی افزود: هر فردی در هیئت اجرائی و ناظران شورای نگهبان شرح وظایف خود را دارند و براساس قانون موظف هستند.

امام جمعه کلاله تصریح کرد:متاسفانه شاهد هستیم که برخی تلاش دارند برای اصحاب فتنه تائید شورای نگهبان را بگیرند اما شورای نگهبان حافظ اسلامیت نظام است و به وظایف خود عمل می‌کند.

کشیری با اشاره به فرارسیدن هفته دولت افزود: شهیدان رجائی و باهنر خود را خادم مردم می‌دانستند و دولت اسلامی عدالت‌محور است.

وی اظهار کرد: خوش رفتاری با مردم وظیفه همه مدیران است و باید نوکری مردم را کرد و هر مدیری که نمی‌تواند با مردم خوب باشد باید کنار برود.

امام جمعه کلاله افزود: برخی ناهنجاری‌ها و رفتارها در جامعه ناشی از بیماری‌های روحی و روانی در جامعه مانند بدحجابی و بی‌حجابی است که باید برای درمان این بیماران فکری کرد.

کشیری گفت: دورویی و کینه و نفاق هم از انسان‌های مریض روحی و روانی بروز می‌کند که بدترین بیماری انسان مریضی روحی است و باید تقوای الهی را از رفتارهای این گونه دور شود.

وی تصریح کرد: خون‌های پاک شهدا بزرگترین سرمایه معنوی نظام جمهوری اسلامی است و در کشور طراوت معنویت را به ارمغان آورد و زنگ بیدارباش را به صدا درآوردند./تسنیم

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار