معاون عمرانی استاندار گلستان:

وعده های کم دادیم اما عملی/ اولویت کاری ما منطقه آزاد تجاری است

1403-07-03 09:07:30
0
60

معاون عمرانی استاندار کلاله گفت: در این دولت وعده های کم دادیم و سعی کردیم وعده هایی بدهیم که توان عملیاتی کردن ان را داشته باشیم.

 

 

مروتی در مراسم بهره برداری از 52  پروژه عمرانی و اقتصادی شهرستان کلاله که در سالن اجتماعات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کلاله برگزارشد، گفت: در این دولت سعی بر آن داشتیم تا وعده هایی را بدهیم که توان عملیاتی کردن آن را داشته باشیم.

وی افزود: رویکرد های این دولت باعث ایجاد اعتماد مردم به دولت شده است و خوشبختانه این دولت با پشتوانه رهبری و رهنمودهای ایشان، در زمینه مذاکرات هسته ای توانست به موفقیت دست یابد.

معاون عمرانی استاندار گلستان اشاره ای به فعالیت های عمرانی انجام گرفته داشت و اظهارکرد: با همه این موفقیت ها، باید در مقابل مردم متواضعانه گفت که این اقدامات در شان این مردم نیست و این مردم در خور بهترین ها هستند.

مروتی با اشاره به سخنان رهبری و رئیس جمهور در دیدار هیات دولت با رهبری، تصریح کرد: همانطور که گفته شد، این دولت در زمینه های اقتصادی توانست تورم را کنترل و ثبات نسبی ای در بازار ایجاد کند.

وی یاداور شد: استاندار گلستان نیز در زمان روی کار آمدن خویش در زمینه های اقتصادی و عمرانی برنامه های مختلفی را مدنظر داشت و در این راستا سند بالادستی در استانداری و ادارات این استان تنظیم شد که به عنوان سند توسعه و چشم انداز استان محسوب می شود.

معاون عمرانی استانداری استان گلستان از انتظار تصویب طرح منطقه آزاد تجاری استان گلستان در صحن مجلس خبر داد و افزود: می توان از ظرفیت ریلی این استان و منطقه آزاد تجاری در جهت توسعه اقتصادی این استان استفاده کرد و در این راستا 5 زون تهیه شده است که مهمترین انها زون پتروشیمی، زون فلزات و زون پایانه غلات است که در این باره تمهیدات مناسبی اندیشیده شده است.

مروتی ادامه داد: پروژه مسکن مهر در حال پیشرفت چشمگیری است و تاکنون 85 درصد آن آماده شده است و ان شالله تا پایان سال 95 این پروزه به اتمام برسد.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار