با حضور معاون عمرانی استاندار گلستان:

بهره برداری از 52 پروژه عمرانی با اعتبار بیش از 150 میلیارد در کلاله / آغاز عملیات اجرایی 3 پروژه عمرانی + تصاویر

1403-07-03 09:07:21
0
36

با حضور مروتی معاون عمرانی استاندار گلستان 52 پروژه عمرانی و اقتصادی در کلاله به بهره برداری و عملیات اجرایی 3 پروژه عمرانی نیز آغاز شد.

 

نصرت برزگر در حاشیه مراسم متمرکز بهره برداری از پروژه های هفته دولت در گفتگویی اظهار داشت: در چهارمین روز از  هفته دولت 52 پروژه عمرانی با اعتبار 15 میلیارد و 295 میلیون تومان در شهرستان کلاله به بهره برداری رسید.

وی افزود: مهمترین پروژه عمرانی، گاز رسانی به 6 روستای صوفی شیخ داز، مالای شیخ غراوی، یارم تپه، اجن بلوک، چارمازو و اجن سنگرلی است که با اعتبار 4 میلیاردو 220 میلیون تومان جمعیت 5817 نفری این روستاها از نعمت گاز بهره مند می شوند.


برزگر ادامه داد: دو پروژه آسفالت معابر در حوزه شهری و شهر فراغی با اعتبار 2 میلیارد و 321 میلیون تومان که بخش زیادی از آن ار اعتبارات استانی و ملی تامین شده است، از جمله پروژه های بهره برداری شده در این هفته بود.

وی به دیگر پروژه های بهره برداری شده پرداخت و تصریح کرد: عملیات های مختلف بنیاد مسکن در قالب طرح هادی در 11 روستای این شهرستان با اعتبار 2 میلیارد و 200 میلیون تومان، بهره برداری از 45 واحد مسکونی با اعطای 562 میلیون تومان تسهیلات از جمله پروژه هایی است که به بهره برداری رسید.

فرماندار کلاله اشاره ای به فعالیت های جهاد کشاورزی داشت و اظهار کرد: جهاد کشاورزی این شهرستان نیز با هزینه 500 میلیون تومان، جاده های بین مزارع ایجاد کرد.

مقام عالی این شهرستان افتتاح سیلوی 10 هزار تنی کارخانه آرد مخمدی با هزینه کرد 1 میلیارد و 360 میلیون تومان توسط سرمایه گذار خصوصی که برای 8 نفر اشتغالزایی می کند را پروژه اقتصادی این شهرستان برشمرد.

وی گفت: همزمان با بهره برداری پروژه های یاد شده، عملیات اجرایی دو پروژه برق رسانی به شهرک انتظامی و شهرک صوفیان با اعتبار 285 میلیون تومان آغاز شد.

فرماندار خاطر نشان کرد: فاز دوم آسفالت معابر شهرهای کلاله و فراغی با اعتبار 1 میلیارد تومان  آغاز شد.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار