نماینده نیروی انتظامی کلاله:

عاملین توزیع مرغ زنده در کلاله شناسایی شوند

1403-07-03 09:07:33
0
58

نماینده نیروی انتظامی گفت: در صورت شناسایی عاملین حمل مرغ زنده، نیروی انتظامی با حکم توقیف، اقدام به توقیف خودروی مورد نظر خواهد کرد.

 

 

به گزارش کلاله خبر، در جلسه این ماه کارگروه سلامت شهرستان کلاله موضوعات مختلفی مورد بحث و بررسی قرار گرفت که چالشی ترین این موضوعات، موضوع برخورد با عاملین فروش مرغ زنده در این شهرستان بود.

در جلسات گذشته این کارگروه مقرر شد تا از فروش مرغ زنده در بازار هفتگی این شهرستان جلوگیری شود اما آنچه از سخنان  دکتر فرهاد تکه رئیس دامپزشکی کلاله استنباط می شد، این بود که این طرح نیز مانند طرح های گذشته موفقیت آمیز نبوده است.

وی گفت: عدم حمایت استانی در این طرح موجب بروز مشکلات عدیده ای در جلوگیری در فروش مرغ زنده در بازارهای هفتگی شده است به این صورت که اگر این طرح بصورت استانی اجرا شود، امکان توجیح چرایی ممانعت برای فروشندگان آسانتر خواهد شد.

رئیس دامپزشکی کلاله افزود: احکام لازم برای برخورد با فروشندگان مرغ زنده در سطح شهرستان کلاله از سوی مقام قضایی صادر شده است و در هفته های آتی با همکاری نیروی انتظامی و شبکه بهداشت و درمان این طرح را اجرایی خواهیم کرد.

نماینده نیروی انتظامی نیز ضمن اعلام آمادگی این ارگان جهت همکاری های لازم با ادارات مربوطه در جهت برخورد با عاملین فروش مرغ زنده، افزود: یکی از مباحث مطرح شده در جلسات گذشته برخورد با عاملین پخش مرغ زنده در سطح شهرستان بود که با دریافت مجوزهای لازم از سوی مقامات قضایی و با شناسایی خوردوهای مدنظر از سوی مسئولین ذیربط، نیروی انتظامی با حکم دادستان اقدام به توقیف این خودرو ها خواهد کرد.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار