فرماندار کلاله:

بیمارستان کلاله نیازمند 250 تخت است/ اغاز عملیات احرایی ساخت کلینیک تخصصی در کلاله

1403-07-03 08:07:33
0
39

فرماندار کلاله گفت: بیمارستان کلاله نیازمند 250 تخت است که در حال حاضر با تکمیل فاز دوم هم حداکثر تعداد تخت ها به 130 عدد خواهد رسید.

 

 

نصرت برزکر در کارگروه سلامت شهرستان کلاله با بیان اینکه عملیات تکمیل فاز دوم بیمارستان کلاله در سه طبقه اغاز شده است، گفت: با توجه به اینکه این بیمارستان به بیماران سه شهرستان شرق گلستان خدمات دهی می کند، نیازمند 250 تخت است که در حال حاضر حتی با تکمیل فاز دوم هم حداکثر تخت های این بیمارستان به 130 عدد خواهد رسید.

وی افزود: در حوزه بهداشت و درمان در این دولت خدمات مناسبی ارائه شد، و در این راستا عملیات ساخت کلینیک تخصصی با مساحت زیربنایی 1400 متر مربع و با اعتبار اولیه 2 میلیارد و 800 میلیون تومان اغاز خواهد شد.

برزگر به دیگر پروژهای بهداشتی در سطح این شهرستان اشاره کرد و تصریح کرد: افتتاح دو کلینیک دندان پزشکی از جمله این پروژه های افتتاحی بود و همچنین  ایجاد دو پایگاه اورژانس در دهستان کنگور و گوگجه از مهمترین پروژه های در دست کار است.

فرماندار کلاله یاداور شد: بیمارستان کلاله به تجهیزات جدید پزشکی مجهز شد که اعتبار صرف شده در این زمینه میلیاردی بود و ان شالله در اینده نزدیک یک دستگاه رادیولوژی هم به این تجهیزات اضافه خواهد شد.

وی تاکید کرد: حوزه سلامت در اولویت کاری است و در این زمینه سعی می شود اعتبارات کافی جذب شود تا بخشی از مشکلات مردم این شهرستان در حوزه سلامت مرتفع گردد.

 

 

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار