هشدارهای های تقی زاده نسبت به تغییرات مدیریتی آموزش پرورش با انتشار چند کاریکاتور+ عکس

1403-07-03 08:07:26
0
48

رئیس اموزش و پرورش کلاله با استفاده از ابزار رسانه، بارها و بارها نسبت به آغاز تغییر و تحولات آموزش و پرورش هشدار داده بود.

 

 

به گزارش کلاله خبر، طی چند هفته اخیر شاهد تغییر و تحولات مدیریتی در سطح مدارس شهرستان کلاله بودیم که این اقدام اسماعیل تقی زاده رئیس آموزش و پرورش کلاله باعث بروز چالش های در سطح آموزش و پرورش شد.

برخی از مدیران نسبت به تغییرات واکنش نشان دادند و برخی هم سکوت کردند و برخی از ترس از دست دادن سمت خود متوسل به مسئولین دیگر جهت واسطه قرار دادن آنها، شدند که این اقدامات نیز مانع اقدامات آتی این مدیر نشد.

برخی تحلیل گران این اقدام تقی زاده را عجولانه و اشتباه  و برخی نیز از اقدامات وی استقبال کردن و تغییرات مدیریتی را اقدامی شایسته و مدبرانه بیان کردند.

برای آشکار شدن چند و چون این تغییرات با این مدیر گفتگویی داشتیم که در اخبار گذشته این سایت منتشر شد و تقی زاده با موشکافی ابعاد مختلف این تغییرات، این اقدام خود را توجیح کرد و کاربران نیز با خواندن این توجیحات، نسبت به این اقدامات واکنش نشان ندادند.

لازم به ذکر است که رئیس آموزش و پرورش کلاله به این نکته که تاکنون کمتر از 5 درصد تغییرات داشته است، تاکید کرده بود در صورتی که به گفته وی، وی اجازه تغییرات بیش از این اعداد و ارقام را دارد که این خود بیانگر تغییرات وسیع در سطح آموزش و پرورش است.

گفتنی است اسماعیل تقی زاده علاوه بر سمت یاد شده، صاحب امتیاز ماهنامه منشات این شهرستان است که ماهانه با تیراژ بالا در سطح شهرستان توزیع می شود.

اما نکته قاب توجه در این ماهنامه بخش کاریکاتور آن است که در آن بخش بصورت زیرکانه بسیاری از طرز فکرها و اقدامات این مدیر در قالب کاریکاتور گنجاده می شود.

شاید در نگاه ساده خوانندگان، هدف از انتشار این کاریکاتورها بیان برخی معظلات و مشکلات موجود باشد، ولی در چندین شماره این ماهنامه به صورت ها و ادبیات مختلف به بحث مدیریت ها از جمله چگونگی منصوب شدن آنها، چگونگی ماندگاری در این سمت پرداخته شد که در برخی موارد با واکنش های مختلف همراه بود.

اما در 26 امین شماره این ماهنامه و نزدیک به تغییر و تحولات آموزش و پرورش، کاریکاتوری در این ماهنامه منتشر شد که بیانگر ابعاد مختلف این تغییرات بود.

رئیس آموزش و پرورش با یک کاریکاتور هشدارهای لازم در خصوص آغاز موج تغییرات در آموزش و پرورش را داد و در ان رفتارهای مدیران در مواجه با این اقدامات را به تصویر کشید( یا پیش بینی) کرد.

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار