فرماندار کلاله:

خط مشی ما فرمایشات رهبری است؛ ما هم اجازه نفوذ آمریکا را نخواهیم داد

1403-07-03 08:07:35
0
57

فرماندار کلاله گفت: خط مشی دولتمردان فرمایشات مقام عظمای ولایت است و با تدبیر مانع نفوذ اقتصادی و سیاسی آمریکا در کشورمان خواهیم شد.

 

 

نصرت برزگر در گفتگویی اظهار داشت: در همه زمینه ها قبل از اینکه دیگران بر ما غالب شوند، ما باید بر آنها حاکم و غالب شویم.

وی افزود: قالب قدرت دشمنان این نظام اقتصادی است و درصدد از پا در آوردن این ملت با جنگ اقتصادی هستند و با تدبیر می توان مانع از رسیدن آنها به اهدافشان شد.

فرماندار کلاله گفت: ایران داری ظرفیت های باالقوه زیادی است که باید بالفعل شود و ما می توانیم در اقتصاد جهانی نقش بسزایی داشته باشیم البته باید به این نکته توجه کرد که این اثر گذاری با تکیه بر ظرفیت های درونی  و نگاه به بیرون باشد.

برزگر تاکید کرد: وقتی رهبری این ملت از نفوذ سیاسی و اقتصادی آمریکا در ایران ابراز نگرانی می کنند، یعنی ایشان به این یقین رسیده اند که دشمنان درصدد پیاده سازی اهداف خود در این کشور هستند که با اجرایی شدن این اهداف، اقتصاد ایران به نابودی نزدیک خواهد شد.

وی با بیان اینکه نباید درهای ترقی را بر روی این کشور بست، تصریح کرد: در کنار سود رساندن به دیگران، باید از آنها سود هم گرفت و به بیانی ساده تر، اقتصاد پایاپایی داشت و این به این منظور است که هر اندازه می دهیم، همان اندازه بگیریم.

فرماندار کلاله اذعان داشت: نگرانی رهبری از نوع عملکرد آتی توافق هسته ای است و نگرانی ایشان از این می باشد که دولتمردان فریب منافع آنی را بخورند و از منافع دراز مدت غافل شوند.

برزگر به جنجال های داخلی آمریکا در خصوص توافق هسته ای پرداخت و گفت: این جنجال ها داخلی برای امتیاز گیری از ایران است، غافل از اینکه این ملت در سایه رهبری با تدبیر، به هیچ ابرقدرتی امتیاز نخواهد داد.

وی در پایان ورود شرکت های چند ملیتی به حوزه اقتصاد ایران را خطرناک دانست چرا که اگر اقتصاد ایران به این شرکت ها وابسته شود، ایران از نظر اقتصادی تضعیف خواهد شد و دشمنان به اهداف خود نزدیکتر می شوند و درصورت ورود این شرکت ها، باید مدیریتی جدی بر این حوزه داشته باشیم.

 

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار