نگاهی به نقش موثر "گلستان ما" در برگزاری همایش تجلیل از فعالان فضای مجازی گلستان

1403-08-01 05:08:45
0
8

نکته جالب همایش محوریت سایت" گلستان ما " در برگزاری این مراسم بود که باز هم اصل صداقت و بی طرفی خود را ثابت کرد و از طرفی با دور هم آوردن این همه از فعالان نشان داد که دغدغه توسعه استان را دارد.

 

 

به گزارش کلاله خبر،در یک اقدام نو و جالب همایشی در گرگان مرکز استان گلستان  برگزار شد که طی آن از فعالان فضای مجازی استان و خبرنگاران پایگاه های خبری تحلیلی سراسر استان تجلیل شد.

با مروری بر تحولات عرصه رسانه متوجه می شویم که رسانه های الکترونیک و پایگاه های خبری تحلیلی که به رسانه های نوظهور معروف شده اند قدمتی به اندازه انگشتان یک دست در استان گلستان ندارند اما آن چنان زیاد و فراگیر شده اند که امروز هیچ نخبه ، مسئول و  افراد خبردوستی وجود ندارد که به سایت های خبری تحلیلی در استان گلستان سر نزند.

این فضا در استان گلستان با حضور سایت "گلستان ما" رونقی دو چندان یافت که در ادامه سایتهای دیگری نیز تولد یافتند که در مقام اندیشه با گلستان ما یا تقابل داشتند و یا در کلان کار همسویی نشان دادند .

اما امسال به مناسبت روز خبرنگار شاهد بودیم که فعالان فضای مجازی استان گلستان گرد هم آمدند تا به پاس زحماتی که در این عرصه می کشند ، از همدیگر تجلیل کنند .

در این مراسم از همه گروه ها و سلایق فکری حضور داشتند سایت هایی چون گلستان ما ، گرگان خبر ، ساجد نیوز ، قابوس نامه ، البرز گلستان ، سلام گنبد ، ایلوار ، ترکمن سسی ، گلستان شرق ، شاهد فردا ، نیلکوه ، قرق نیوز، سرو نیوز ، گرگانیان ، زرین نامه ، سایت استانداری گلستان ، گل رامیان ، کلاس بیست ، گلستان 24 ، صالحون ، معبر سایبری فندرسک ، عمار ولایت ، گلستان بلاگ و ... جزو سایت ها و وبلاگ های خوب و فعال استان هستند که در این همایش حضور داشتند و تجلیل شدند .

نکته جالب برگزاری این مراسم محوریت سایت " گلستان ما " در برگزاری این مراسم بود که باز هم اصل صداقت و بی طرفی خود را ثابت کرد و از طرفی با دور هم آوردن این همه از فعالان نشان داد که دغدغه توسعه استان و استفاده از ظرفیت های فضای مجازی برای بهتر شدن اوضاع استان گلستان را دارد .

در واقع باید به این اهتمام گلستان ما و دیگر سایت هایی که این مراسم را برگزار کردند تبریک گفت چرا که واقعا در مراسمات روز خبرنگار و برنامه هایی که برای گرامیداشت این روز در استان برگزار شد ، چند تن از این گروهها و افراد فقط از اطرافیان خود تجلیل کردند و سایت های خبری تحلیلی را غریبه فرض کردند.

به عنوان نمونه در مراسم تجلیل دانشگاه آزاد واحد علی آباد کتول متاسفانه مشاور رئیس دانشگاه به همراه عضو سابق انجمن صنفی اطرافیان خود را به نشست خبری بردند و دیگران را خبر نمی کنند  اما دیدیم که مراسمی با محوریت گلستان ما برگزار می شود که در آن از سایتهای غیر همسو با این سایت هم تجلیل می شود و این چیزی نیست جز تواضع ، فروتنی و بزرگواری کسانی که در این عرصه فعالیت می کنند.

به هر حال این نکته ها باید سرلوحه همه سایت ها و فعالین خبری قرار بگیرد تا گام های خود را برای توسعه استان و حل مشکلات مردم استوار کنند و در کنار تفاوت یا تقابل دیدگاه ها و اندیشه ها ، نگاهی دوستانه به همدیگر داشته باشند .

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار