طهماسبی در همایش تجلیل از فعالان فضای مجازی :

سایتهای بدون مجوز هر چه سریعتر برای گرفتن مجوز اقدام کنند / خبرنگاران به وظیفه خود عمل کنند جامعه مشکلی نخواهد داشت

1403-08-01 05:08:37
0
9

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان بر لزوم پرهیز از هر گونه بداخلاقی در شبکه‎های مجازی تأکید و تصریح کرد: سایت‎های مجازی باید هرچه زودتر باید از مجاری مربوطه نسبت به اخذ مجوز اقدام کنند.

 

 

به گزارش کلاله خبر، علی‎اصغر طهماسبی در همایش تجلیل از فعالین فضای مجازی استان گلستان که در تالار تورنگ شهرستان گرگان برگزار شد، با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران یکی ازدموکراسی‎ترین کشورهای جهان است،  اظهار کرد: فعالیت احزاب تنها یک روز بعد از پیروزی انقلاب ، برگزاری بالغ بر ۳۰ انتخابات در ۳۶ سال نظام جمهوری اسلامی ایران نشان از فضای سیاسی در کشور دارد.

وی بیان کرد جمهوریت نظام «مردم» و اسلامیت نظام «ولایت‌فقیه» دو قشری بود به نحو احسن در جامعه اسلامی به وظایف خود عمل کردند و هر جایی که گزینه روی میز آمریکا بود، مردم به خوبی پای صحنه آمدند.

فناوری مولفه قدرت استکبار جهانی

طهماسبی فناوری را مولفه قدرت استکبار جهانی دانست، و افزود: کسی که به قدرت فناوری استکبار جهانی کنایه بزند پر و بالش را می‎سوزانند اما ایران توانست به همت دانشمندان هسته ای برداشتن حق غنی سازی خود پافشاری کرده و علم و فناوری و تکنولوژی در کشور همچنان وجود دارد.

وی با اشاره به تحریم های فلج کننده در ۱۲ سال اخیر افزود: تحریم هایی که علیه ایران شده است ، اگر برکشور دیگر اعمال می شد قطعا ساقط می شد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با بیان اینکه ما برای نخستین بار توانستیم در لایه‎های به هم فشرده استکبار جهانی اختلاف بیاندازیم، افزود: این توافق برای آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل اختلاف عمیقی به وجود آمد به گونه‎ای که نتانیاهو گفته بود «ما با توافق هسته‎ای خفه می‎شویم».

اگر خبرنگاران به وظایف خود عمل کنند معضلی در جامعه نخواهیم داشت

وی خطاب به خبرنگاران گفت: خبرنگاری شغلی شریف است و نباید در پستو قرار گیرد اگر خبرنگاران به وظایف خود به درستی عمل کنند نباید هیچ معضلی در کشور وجود داشته باشد .

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان در ادامه با بیان اینکه  سیاست زده و آفت زده شدیم، افزود: هر خبرنگاری به وظایف خود به‌درستی عمل کند.

وی بر لزوم پرهیز از هر گونه بداخلاقی در شبکه‎های مجازی تأکید و تصریح کرد: سایت‎های مجازی باید هرچه زودتر از مجاری مربوطه نسبت به اخذ مجوز اقدام نمایند.

در نظام جمهوری اسلامی حیات خلوت نداریم

طهماسبی با تاکید بر اینکه در نظام جمهوری اسلامی حیات خلوت نداریم و چیزی برای پوشاندن وجود ندارد.، گفت: خبرنگاران باید بحث انیت ملی را لحاظ کنند  و چیزی جز این قلم نزنند.

وی با اشاره به تشییع با شکوه شهدای غواص گفت: ما زمانی خود قربانی تروریست بودیم و امروز آنان را در کشورهای دیگر تعقیب می کنیم و ازبین می رویم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان در پایان گفت: رسانه‎ها باید ظرفیت خود را ارتقاء دهند،خبرنگار باید زبان گویا جامعه باشد، بداخلاقی نکند و کمتر به گزافه بپردازد./کلاس بیست ،

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار