رئیس اداره تبلیغات اسلامی کلاله:

هویت انقلاب ما استکبار ستیزی است/ تضعیف قدرت سیاسی و اقتصادی ایران هدف دشمنان است

1403-07-03 08:07:25
0
40

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کلاله گفت: هویت وجودی این انقلاب، استکبار ستیزی است و هدف دشمن تضعیف اقتصادی و سیاسی این نظام در منطقه است.

 

 

حجت السلام رضا دیلمی در گفتگویی اظهار داشت: هویت این نظام و انقلاب استکبار ستیزی است که اگر جز این بود، هویت غربی پیدا می کردیم.

وی اشاره ای به ریشه شعار مرگ بر آمریکا داشت و افزود: مرگ بر آمریکا گفتن این ملت، ریشه در استکبار ستیزی آن دارد.

رئیس اداره تبلیعات اسلامی شهرستان کلاله با یادآوری برخی  وقایع تاریخی، خاطر نشان کرد: تاریخ نشان داده که نفوذ آمریکا در هر کشوری باعث از هم پاشیدن آن ملت شده است و به اذعان خود آمریکایی ها، ایران تنها کشوری است که در مقابل توطئه های این کشور ایستادگی کرده است.

دیلمی تاکید کرد: تیم هسته ای ایران باید هوشیار باشد چرا که پشت پرده این مذاکرات نفوذ غربی ها و آمریکا در ایران است و نباید عرصه را برای کسانی که سابقه دیرینه توطئه دارند، باز نگه داشت.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر عدم اجازه ملت ایران بر نفوذ اقتصادی و سیاسی آمریکا در ایران، گفت: دو جنبه مورد تاکید مقام عظمای ولایت اقتدار ایران در منطقه و جهان خواهد بود و به همین دلیل رهبری معظم انقلاب بر اقتصاد مقاومتی تاکید دارند .

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کلاله ادامه داد: پافشاری بر اقتصاد مقاومتی و استفاده از ظرفیت های داخلی، می تواند این ملت را در برابر تهدیدهای اقتصادی دشمن مصون نگه دارد و یقینا خودکفایی اقتصادی ایران باعث خرسندی دشمنان نخواهد شد و آنها درصدد نفوذ اقتصادی و در پی آن سیاسی در این کشور هستند و مسئولین باید هوشیارانه به ندای رهبر معظم انقلاب در میدان عمل پاسخ دهند.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار