رئیس اداره تبلیغات اسلامی کلاله:

تشکل های دینی، قرارگاه مقابله با جنگ نرم هستند

1403-06-18 02:06:53
0
99

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کلاله تشکل های دینی زا دژ محکم و قرارگاه مقابله با جنگ نرم دانست.

 

 

حجت‌الاسلام رضا دیلمی در گفتگویی اظهار داشت: ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی که متشکل از سازمان ها،  نهادها، ادارات و مراکز فرهنگی و دینی است به منظور برپایی هر چه باشکوه تر مراسم جشن های دهه کرامت، در طی نشست با بخش های تابعه، روحانیون ، فعالان فرهنگی، هیئات مذهبی و هیئت امنای مساجد، کانون مداحان و... ویژه برنامه های متعددی را با استفاده از ظرفیت شهرستان در این ایام نورانی برگزار می کند.
 
وی افزود: با توجه به اینکه سال گذشته شاهد حضور کاروان خادمان رضوی با عنوان زیر سایه خورشید در جمع مردم ولایت مدار کلاله بودیم بنابر هماهنگی های انجام شده،  امسال این عزیزان در مناطق دیگر استان جهت اجرای این برنامه مذهبی حضور پیدا می کنند.
 
دیلمی برگزاری همایش من یک دختر مسلمانم با سخنرانی خانم دکتر نیلچی زاده، عضو هیات موسس نهاد رهبری در دانشگاه و کارشناس برنامه ی نیایش وخانواده شبکه یک صدا و سیما، ویژه برنامه آفتاب هشتم و نگین قم ، برپایی ایستگاه مهربانی، برگزاری کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم ، نشست بانوان فرهیخته و فعالان فرهنگی با محوریت سبک زندگی رضوی را از برنامه های شاخص ستاد در دهه کرامت عنوان کرد .
 
وی با اشاره به اینکه روحانیان اعزامی، سخنرانان جشن های دهه کرامت هستند، افزود: با برگزاری جلسات و هماهنگی لازم با مبلغین، تلاش شده که ویژه برنامه ی آفتاب هشتم و نگین قم در حوزه روستایی نیز برگزار شود.
 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کلاله خاطرنشان کرد: امسال برنامه های متنوع مذهبی، فرهنگی و اجتماعی به‌ویژه برپایی بیش از 5 گفتمان را نیز در دهه کرامت خواهیم داشت.
 
دیلمی، برگزاری مجالس جشن متنوع در اماکن مذهبی، مساجد، حسینه ها با همکاری هیئات مذهبی را از دیگر برنامه ها عنوان کرد.
 
وی بیان کرد: چاپ و نصب بنرهای تبریک و اطلاع‌رسانی، همچنین چاپ برشورهای فرهنگی تبلیغی با محوریت دهه کرامت  از اقدامات دیگر این ستاد بوده است.
 
دیلمی تصریح کرد : خدا را شاکریم که خادم بزرگوارانی  هستیم که در صف اول جهاد فرهنگی هستند و با بصیرت و تیزبینی، تحرکات دشمن را در سطوح مختلف رصد می کنند و تلاش می کنند خالصانه در خدمت تعالی اسلام ناب باشند.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی کلاله در پایان گفت: نقش هیئات مذهبی در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست و امروز تشکل های دینی و شبکه مبلغین قرارگاه مقابله با جنگ نرم می باشند و این می طلبد که تمامی متولیان فرهنگی به این حوزه بیش از گذشته توجه کنند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار