جنجال در مراسم انجمن صنفی برای روز خبرنگار / از ترک جلسه توسط مدیران تا اعتراض شدید خبرنگاران به هیئت مدیره جدید

1403-08-01 05:08:55
0
9

مراسم روز خبرنگار که توسط انجمن صنفی روزنامه نگاران استان گلستان عصر امروز برگزار شد با جنجال و جر و بحث میان برخی از خبرنگاران و هیئت مدیره و ترک جلسه توسط مدعوین به پایان رسید .

 

 

 

به گزارش کلاله خبر به نقل از گلستان ما، انجمن صنفی روزنامه نگاران استان گلستان عصر روز شنبه 24 مرداد ماه به مناسبت روز خبرنگار در جهت تجلیل از این قشر زحمتکش مراسمی برگزار کرد.

 این مراسم با حضور خبرنگاران استانی و یک مهمان کشوری یعنی علی اکبر بهبهانی مدیر عامل تعاونی مطبوعات کشور در موسسه فرهنگی میرداماد در ابتدای ورودی غرب گرگان برگزار شد .

از حاشیه های جالب این مراسم که رنگ و بوی انتخاباتی بخود گرفته بود خوانده شدن پیام آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان به مناسبت روز خبرنگار و سخنرانی عیسی امامی نماینده مردم گرگان و اق قلا در مجلس شورای اسلامی بود.

اما در انتهای این جلسه در حالیکه مراسم به سمت بریدن کیک مراسم روز خبرنگار می رفت چند تن از خبرنگاران باسابقه استان گلستان با انتقاد شدید از عملکرد هیئت مدیره جدید انجمن خواهان پاسخگویی دبیر انجمن شدند .

مجید میهن دوست ، زهرا بهرامی ، فریده ستایشگر ، ربابه کابلی ، بیدخوری و تنی چند از خبرنگار با انتقاد از سخنان گفته شده در باب معیشت ، بیمه و ... خواستار توضیحات مسئول انجمن در این باره شدند .

در ادامه پای بازرس انجمن یعنی ابوطالب ندری به این مسائل باز شد و ندری مجبور گردید تا برای پاسخگویی روی صحنه برود و در ادامه سید جواد حسینی ، عضو سابق هیئت مدیره انجمن و یحیی آذری عضو هیئت مدیره فعلی هم به توضیحاتی پرداختند .

جلسه در این لحظات از حالت عادی خارج شد و بهبهانی مدیر عامل تعاونی مطبوعات کشور روی صحنه رفت تا غائله را بخواباند که خبرنگاران فریاد زدند مسئول انجمن پاسخ بدهد .

حجت الاسلام فضیلت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان در این لحظه ترجیح داد جلسه را ترک کند و عیسی امامی نماینده مردم گرگان و مجتبی اکبری مدیر عامل هلال احمر استان به همراه دکتر برزعلی رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان گلستان نیز بعد از طولانی شدن جنگ و جدل ها از جلسه رفتند .

در این هنگام یکی از خبرنگاران فریاد زد که عامل اصلی این حواشی احمد رایجی عضو سابق انجمن است که  بر روی دبیر فعلی نیز تاثیر زیادی دارد که ولی پور گفت : اگرسند و مدرکی دارید که رایجی همه کاره است ارائه دهید.

بعد از سخنان بهبهانی ، ولی پور دبیر انجمن صنفی روی صحنه رفت و توضیحاتی را درباره مسائل مختلف انجمن ارائه کرد تا این که نهایتا با توضیحات مجدد آقای بهبهانی و بریدن کیک این غائله ختم بخیر شد و نهایتا اعلام گردید اگر یک سوم اعضای انجمن بخواهند که انتخابات مجددا برگزار شود این کار پیگیری خواهد شد.

از جمله اعتراضات اعلام شده بحث شفافیت سازی پیرامون مسائل مالی انجمن بود که توسط معترضین ارائه گردید و خواستار توضیح در این مورد شدند.

در پایان خبرنگاران در کنار هم در حیاط موسسه میرداماد به صرف شام مشغول شدند.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار