تقی زاده: کمتر از 5 درصد تغییرات مدیریتی داشتیم/ برخی به دنبال چالشی کردن موضوع هستند

1403-07-03 07:07:26
0
44

رئیس آموزش پرورش شهرستان کلاله از تغییرات مدیریتی کمتر از 5 درصد در سطح مدارس شهرستان کلاله خبر داد.

 

 

به گزارش کلاله خبر، مدتی است که تغییرات مدیریتی در سطح مدارس شهرستان کلاله باعث بروز چالش در سطح آموزش پرورش کلاله شده است.

در این راستا با اسماعیل تقی زاده رئیس آموزش و پرورش شهرستان کلاله گفتگویی داشتیم و وی در تشریح این موضوع چنین گفت: با بررسی های انجام شده، به این نتیجه رسیدیم که در برخی مدارس نیاز به تغdیرات مدیریتی است چرا که افزایش بازدهی مدارس مستلزم تغییرات در بدنه مدارس است.

وی افزود: تا کنون کمتر از 5 درصد تغییرات مدیریتی در سطح مدارس داشته ایم در صورتی که اجازه تغییرات بیش از این را داریم.

مدیر آموزش و پرورش کلاله ادامه داد: برخی مدیران جای خود را به مدیران جوان تر و ساعی دادند و برخی نیز از مدیریت یک مدرسه به مدیریت مدرسه ای دیگر منصوب شدند.

تقی زاده تاکید کرد: این تغییرات با برنامه ریزی خاص انجام  می شود و با رای تیم بازرسان انجام می گیرد که من نیز در این تیم حق یک رای دارم و اینکه برخی برای عدم تغییر مدیریت به مسئولین جهت وساطت متوسل می شوند، در تصمیم این تیم نمی تواند موثر باشد.

وی در پاسخ به این سوال که در بین این تغییرات افراد پیشنهادی از سوی افرادی خاص هم وجود دارد،گفت: همانطور که گفتیم، این تغییرات با اراده و تصمیم تیم بازرسان آموزش و پرورش و با بررسی های مختلف انجام گرفته است و تحمیل نیروی خاص به تصمیم این شورا امکان پذیر نیست.

مدیرآموزش و پرورش کلاله تاکید کرد: برخی مدیران سابقه مدیریتی بیش از 8 سال داشتند و دارند و آنها باید اجازه ورود جوانان به عرصه مدیریتی را بدهند چرا که این جوانان علی رغم نداشتن تجربه، دارای ایده ها و نگرش های جدید در عرصه های آموزشی هستند و با توجه به اینکه از نیروهای جوان به حساب می آیند، می توان عملکرد مناسب تری از آنها انتظار داشت.

وی در پایان گفت: نباید تنها تجربه را ملاک قرار داد و در این باره نامه ای به مدیریت مدارس ارسال شد.

متن نامه به شرح ذیل است:

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار