دبیر مجمع نمایندگان گلستان:

قانون تخصصی شدن کمک به نیازمندان در حال بررسی است

1403-07-03 07:07:21
0
39

دبیر مجمع نمایندگان و نماینده مردم کلاله، مینودشت، گالیکش و مراوه‌تپه در مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه تخصصی شدن فعالیت در راستای کمک به نیازمندان در مجلس در حال بررسی است. 

 

به گزارش تسنیم از گرگان، عبدالکریم رجبی، شامگاه پنج شنبه، در جشن دست های آسمانی و تجلیل از خیران و نیکوکاران ماه مبارک رمضان اظهار داشت: در این قانون فعالیت‌های کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی تخصصی می‌شود. 

وی افزود: براساس این قانون، کمیته امداد امام خمینی(ره) در بخش حمایت از نیازمندان و بهزیسنی در بخش توانبخشی فعالیت می کند. 

نماینده مردم کلاله، مینودشت، گالیکش و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در مجلس لوایحی که برای کمک به نیازمندان داده می شود با اکثریت قاطع مصوب می شود تا گام کوچکی برای کمک به اقشار آسیب پذیر برداشته باشیم.

 به گفته وی، تلاش بر این بوده که با کمیته امداد امام خمینی همراهی کنیم و مشکلاتی که در قانو‌گذاری وجود دارد و موانعی را سر راه خیرین ایجاد می‌کند برداریم، همچنین خیران می‌توانند پیشنهادات خود را در این حوزه اعلام کنند.

رجبی افزود: خیرین گلستانی از دیرباز در حوزه مشارکت مردمی فعالیت های زیادی داشتند و پرداخت بالای زکات در استان گلستان نمونه‌ای از این مشارکت ها است.

 نماینده مردم کلاله، مینودشت، گالیکش و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: استان گلستان جزو استان‌های برتر کشور در جمع‌آوری زکات است و شهرستانهای استان نیز دارای رتبه‌های نخست در این زمینه هستند. 

رجبی تاکید کرد: در گلستان مراسمات مختلفی وجود دارد که بهانه‌ای برای حضور مردم در کار خیر و دستگیری از نیازمندان است.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار