دعوت یکی از علمای اهل سنت از مردم برای تشییع پیکر شهدای خط شکن و غواص

1403-07-03 07:07:21
0
41

آخوند فرهمند با ارسال بیانیه ای از مردم شهید پرور استان برای حضور در مراسم تشییع پیکر شهدای غواص استان دعوت کرد.

 

 

 

به پزارش کلاله خبر، متن این بیانیه به شرح ذیل می باشد:

باید دانست که هر صفحه از تاریخ برای انسان جای عبرت است؛ بخصوص حوادث مهم آن، در هر دوره ای اززندگی انسان، چنان نتایجی ببار می آورد که از تعلیم و تلقین دیگری، حاصل نخواهدشد. بدین خاطر است که قسمتی از قران کریم مشتمل برقصص و تاریخ است قرآن مجید، تاریخ را به حیثیت تاریخ، یا به صورت قصه و داستان،پیش نکرده، بلکه اشاره به این دارد که تاریخ فی نفسه مطلوب نیست بلکه هدف، آن نتایجی است که از تاریخ اقوام و حوادث آن ها به دست می آید.
 

مظلومانی که ظالمان می خواستند آن ها را فنا کنند در حقیقت تا امروز زنده اند و تا قیامت زنده خواهند بود و امروز منزل به منزل ذکر خیر آنها می شود و این آیه قرآنی که ( ان العاقبه للمتقین) درحقیقت به شکل محسوسی بر این شهدا ظاهر شده که دردرگیری حق و باطل، انجام فتح و  پیروزی باحق است و این در هشت سال دفاع مقدس و در حال حاضر مقابله با کشورهای ابر قدرت برای جهان ثابت شد و ما این پیروزی ها را مدیون خون شهدای گران قدر هستیم و بر هر مسلمان واجب است چه شیعه و سنی خون این شهدا را  گرامی بدارد.

این روزها که استان و شهرستان ما با بوی عطر شهدای خط شکن و غواص عطراگین شده به استقبال این دردانه های غواص می رویم و با آنها تجدید میثاق می کنیم و به آنها می گوییم تا آخر ایستاده ایم.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار