فرماندار کلاله:

پروژه های آب روستایی کلاله نیازمند 610 میلیارد اعتبار است

1403-07-03 06:07:28
0
46

فرماندار کلاله با تاکبد بر لزوم  آبرسانی به روستاهای فاقد آب آشامیدنی شهرستان کلاله، از نیاز تخصیص 610 میلیارد ریال اعتبار برای پروژه های آب روستایی این شهرستان خبر داد.

 

 

 

 

نصرت برزگر  در جلسه شورای برنامه‌ریزی شهرستان کلاله اظهار داشت: شاخص های محرومیت در شهرستان کلاله  بیانگر نیازمندی تخصیص 610 میلیارد ریال اعتبار برای پروژه های آب روستایی کلاله است.

وی با بیان خبر فوق، از تخصیص 65 میلیارد ریال اعتبار برای پروژه ها و طرح های عمرانی کلاله خیر داد و گفت: 65 میلیارد ریال برای اجرای طرح های عمرانی در کلاله اختصاص یافت که از این میزان یک میلیارد و 300 میلیون تومان برای اجرای طرح هادی در 8 روستا اختصاص یافته است.

وی افزود: همچنین از این میزان اعتبار حدود 8 میلیارد ریال برای احداث راه‌های روستایی، حدود 10 میلیارد ریال برای آب روستائی و 6 میلیارد ریال اعتبار در بخش کشاورزی و جاده اختصاص یافته است.

فرماندار کلاله تصریح کرد: برای امور بهداشتی و درمانی و اورژانس و مرکز بهداشتی درمانی 600 میلیون تومان و توسعه انبار مکانیزه 300 میلیون تومان داده شد.

برزگر گفت: در بخش جاده بین مزارع نیز به اعتبارات بیشتری نیاز داریم و حدود یک هزار و 300 کیلیومتر راه بین مزارع در شهرستان کلاله نیاز است.

فرماندار کلاله با اشاره به کمبود اعتبارات عمرانی در شهرستان کلاله اظهار داشت: برای تامین آب شرب شهری نیز به چند میلیارد اعتبار نیاز است که باید مسئولان استانی توجه بیشتری به این موضوع داشته باشند.

نماینده مردم کلاله، مینودشت، گالیکش و مراوه تپه هم در این جلسه اظهار داشت: شهرستان کلاله در بسیاری از شاخص ها نشبت به شاخص‌های استانی پایین‌تر است و باید برای توزیع متوازن اعتبارات در شهرستان کلاله تلاش شود.

عبدالکریم‌رجبی افزود: امیدواریم در معاونت برنامه‌ریزی در تقسیم‌بندی اعتبارات توجه ویژه به این محرومیت‌ها شود.

 
نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار