از پیشرفت 80 درصدی ساختمان پیام نور کلاله تا انتظار برای نیم نگاه نماینده + رشته های بدون کنکور پیام نور کلاله

1403-07-03 06:07:27
0
39

رئیس دانشگاه پیام نور کلاله از پیشرفت 80 درصدی ساختمان در حال ساخت این دانشگاه خبر داد.

 

ایوب بدراق نژاد در گفتگویی اظهار داشت:پس از توقف چند ساله پروژه ساخت دانشگاه پیام نور کلاله، ادامه ساخت این پروژه از سال 93 آغاز شد و تا کنون پیشرفت 80 درصدی در این امر داشته ایم.

وی به پیشینه عملیات اجرایی ساخت این مرکز آموزشی پرداخت و افزود: کلنگ این مرکز آموزشی در سال 87 خورد و عملیات اجرایی آن بعد از توقف و تغییر پیمانکار، از سال 93 با اعتبار 1 میلیارد و 200 میلیون تومان آغاز شد.

رئیس دانشگاه پیام نور کلاله تاکید کرد: ادامه عملیات اجرایی ساخت دانشگاه پیام نور کلاله مستلزم توجه و مساعدت فرماندار و نماینده این شهرستان است که امیدواریم مسئولین استانی و شهرستانی با کمک یکدیگر، گام مهمی در پیشبرد این پروژه بردارند.

بدراق نژاد در ادامه این نوید را داد که با تخصیص اعتبارات لازم، ساخت و تکمیل ساختمان دانشگاه پیام نور کلاله تا پایان سال جاری به اتمام برسد.

وی یادآور شد: در سال تحصیلی جدید علاوه بر رشته های آزمونی این دانشگاه،در 6 رشته (علوم تربیتی، مترجمی زبان، اقتصاد نظری، اقتصاد کشاورزی، ادبیات و تاریخ) هم بدون کنکور و از روی سوابق تحصیلی، دانشجو پذیرفته می شود.

گفتنی است که مرکز آموزشی این دانشگاه از زمان تاسیس خود در مکان های استیجاری قرار داشته و در حال حاضر با با تلاش های رئیس آموزش و پرورش کلاله، پیام نور کلاله  از آشفتگی های گذشته خود خارج شده است.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار