امام جمعه کلاله:

همدلی و همزبانی ملت و دولت سبب موفقیت در مذاکرات هسته‌ای شد

1403-07-03 06:07:34
0
40

 امام جمعه کلاله گفت: همدلی و همزبانی ملت با دولت و حمایت قاطع مردم از دیدگاه‌های رهبر فرزانه انقلاب و تیم مذاکره کننده، سبب دستیابی به توافق هسته‌ای شده است.

 

 

 

به گزارش کلاله خبر،  حجت الاسلام والمسلمین رضا کشیری ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه کلاله اظهار داشت: همین همدلی و همزبانی ملت و دولت سبب شده که قدرت‌های بزرگ دنیا، ایران هسته‌ای را قبول کنند.

وی افزود: 23 ماه تلاش مداوم تیم مذاکره کننده ایران اسلامی با هدایت‌ها و حمایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری، عزتی بزرگ را برای ملت ایران به ارمغان آورد.

امام جمعه کلاله همچنین با اشاره به سالروز اقامه نخستین نمازجمعه تصریح کرد: نمازجمعه پایگاه ولایت و رهبری است و نمازجمعه محل تربیت جوانانی بود که در جبهه‌های جنگ حماسه‌های جاودان آفریدند.

کشیری افزود: نمازجمعه کانونی برای وحدت، همدلی و همزبانی و تجمیع افکار واندیشه‌هایی است که با اصل نظام و رهبری موافق هستند.

وی با بیان اینکه نماز جمعه در تقویت اتحاد و همدلی مردم و دولت نقش مهمی دارد، گفت: هر کس در هر جایگاه و مقام باید برای تحقق شعار امسال تلاش کند.

امام جمعه کلاله با اشاره به فرارسیدن هقته جهانی شیرمادر اظهار کرد: تغذیه کودکان با شیر مادر در دین اسلام تاکید شده و این امر از جمله مواردی است که باید مورد توجه والدین به ویژه مادران قرار گیرد.

کشیری مسلمانان را به تقوا و پرهیزکاری دعوت کرد و گفت: مومنان با تقوا و پرهیزکاری می‌توانند خود را از گزند گناهان حفظ و ایمن نگه دارند./تسنیم

 
نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار