در پی اعتصاب صبح امروز پرستاران

اظهارات برخی پرستاران بیمارستان پنج آذر گرگان به طرح قاصدک / پرستاران: طرح قاصدک تبعیض آمیز و ناعادلانه است

1403-08-01 05:08:47
0
12

صبح امروز حدود 40 نفر از پرسنل بیمارستان پنج آذر گرگان به اجرای طرح پرداخت مبتنی بر عملکرد(طرح قاصدک) اعتراض کرده و با معلق کردن کار در محوطه بیمارستان تجمع کردند.

 

 

 

 

به گزارش کلاله خبر به نقل از «دانشجو سلام»؛صبح امروز حدود 40 نفر از پرسنل بیمارستان پنج آذر گرگان به اجرای طرح پرداخت مبتنی بر عملکرد(طرح قاصدک) اعتراض کرده و با معلق کردن کار در محوطه بیمارستان تجمع کردند که در گفتگو با چند نفر از پرسنل بیمارستان علت را جویا شدیم.

بنده را 500 هزار تومان بدهکار بیمارستان کرده اند

یکی از کارکنان بخش خدمات با گلایه شدید از مسئولین گفت: با اجرای طرح مبتنی بر عملکرد نه تنها حقوق و مزایای قبلی ما داده نمی شود بلکه بنده را بدون هیچ گونه دلیلی 500 هزار تومان به بیمارستان بدهکار کرده اند .

در حالی که حقوق و مزایای باید بر اساس عملکرد من باشد که بیشتر از حقوقی است که قبل از اجرای طرح می گرفتم نه این که اکنون بدهکار هم شوم این منصفانه نیست و بی عدالتی است .

پرستاری دیگر گفت: بر اساس طرح قاصدک حقوق و مزایای پرسنل بیمارستان کاهش یافته است حتی حقوق قبل از اجرای طرح مبتنی بر عملکرد را هم دریافت نمی کنیم .

بنده تیر ماه حدود 150 ساعت اضافه کاری داشتم که خیلی کمتر از آنچه قبلا دریافت می کردم به من تعلق گرفته است .

وی افزود:  امروز نگهبان، پرستار و بخش خدمات همه باهم در اعتراض به این طرح تجمع کرده ایم با مسئولین ذیربط پاسخگوی ما باشند و حقوق واقعی خود را دریافت نماییم.

این طرح از همان ابتدا تبعیض آمیز و غیر عادلانه بوده است

پرستاری دیگر نیز افزود: ما به نظام سلامت معترض هستیم چرا که در قالب نظام سلامت حقوق پزشکان دو برابر شده اما پرستاران از حقوق و مزایایی در قالب این طرح برخوردار نیستند .

وی گفت :  متاسفانه اين طرح بسيار ناعادلانه و غير منصفانه است، زيرا به گفته وزارت بهداشت پرداخت به پرستاران بر اساس ميزان و نحوه عملکرد صورت مي‌گيرد در حالي که امروز شاهد این بی عدالتی هستیم که عده ای با عملکرد کمتر حقوق بیشتری دریافت می کنند و عده ای با عملکرد بالاتر بدهکار بیمارستان هم می شوند.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار