امام جمعه کلاله:

فرزندان هسته ای ما با پشتوانه ملی و رهبری در برابر قدرتها ایستادگی می کنند

1403-07-03 05:07:21
0
46

امام جمعه کلاله گقت: فرزندان هسته ای این ملت با پشتوانه مردمی و رهبری در مقابل  6 قدرت جهانی ایستادگی می کنند.

 

 

به گزارش کلاله خبر، حجت الاسلام والمسلمین رضا کشیری ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه کلاله اظهار داشت: امروز فرزندان ما با پشتوانه ملت و حمایت و هدایت رهبر معظم انقلاب از حق ایران اسلامی در برابر 6 قدرت دنیا دفاع کرده و پیروز می‌شوند.

وی افزود: اگر نگاه دوراندیش رهبر معظم انقلاب نبود آن‌ها حاضر به پذیرش حق هسته‌ای ما نبودند و این پیروزی عزتمندانه هسته‌ای نتیجه درایت مقام معظم رهبری و تلاش‌های خالصانه تیم مذاکره‌کننده است.

امام جمعه کلاله به سالروز تخریب قبور ائمه بقیع اشاره کرد و گفت: ریشه وهابیت به مقابله با رسول اکرم(ص) و ائمه اطهار است و آن‌ها نمی‌خواهند آثاری از پیامبر(ص) و آل پاکش بماند و اگر جرات کنند مرقد رسول الله را هم تخریب می‌کنند.

کشیری افزود: امروز هم جنایات وهابیت در قتل عام مردم مظلوم یمن را شاهد هستیم، در حالی که سازمان ملل سکوت کرده و اقدامی نمی‌کند.

وی همچنین با اشاره به اهمیت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و ایجاد اشتغال اظهار داشت: امروز یکی از راه‌های اشتغال مراکز فنی و حرفه‌ای است و جوانان باید آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفته و خود زمینه اشتغال را ایجاد کنند.

امام جمعه کلاله گفت: امروز مراکز فنی و حرفه‌ای در جامعه گسترش یافته و زمینه کار برای جوانان فراهم است.

کشیری همچنین در خطبه نخست با اشاره به اینکه دروغ ریشه همه مفاسد و گناهان است، افزود: باید برای رسیدن به سلامت اخلاق خود و جامعه، از آنچه که مانع رسیدن به کمال است، دوری کرد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار