دست رد حامی قدیمی بر سینه کاندیدای احتمالی/ کاندیدای احتمالی: حامیان را با پول میخرم!

1403-07-03 05:07:24
0
37

منابع موثق از تلاش یکی از کاندیدها برای جلب حمایت یکی از حامیان قدیمی که در پروسه مهره چینی ها به سمتی دست نیافت(به ریاست دانشگاه آزاد)، خبر داد.

 

 

 

به گزارش کلاله خبر، با نزدیک تر شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی تکاپوی کاندیدهای احتمالی برای جلب حمایت افراد خاص افزایش یافته است.

برخی با نفوذ در دستگاهها مختلف توانستند طی چند سال، افراد مدنظر خود را در جایگاههای مدیریتی مختلف بنشانند تا این افراد اهرم محرکی برای بدست آوردن حامیان انتخاباتی شوند.

اما در این بین کسانی هستند که در این مهره چینی ها به نان و نوایی نرسیده اند و کاندیدای احتمالی(در صورت تایید شدن) برای جلب حمایت وی اقدام کرده و با جواب منفی روبرو شده است.

اما نکته قابل توجه، تشکیل گروه چند نفره تایید صلاحیت است که کاندیدای احتمالی در صدر انها قرار دارد و قرار براین است که اگر وی تایید صلاحیت نشود، فرد دیگر، نشد دیگری و بالاخره فردی که تایید شد به عنوان نماینده گروه معرفی می شود و این خود نوعی سیاه نمایی برای نشان دادن اتحاد چند شخصیت جهت جلب حمایت مردم است.

از اینها که بگذریم به ادعای عجیب این کاندیدا می رسیم که در یکی از جلسات انتخاباتی خود مدعی خرید حمایت حامیان با مبالغ میلیونی (100میلیونی) شده است به این ترتیب که نصف این مقدار به افراد مدنظر داده شود و مابقی مبلغ به شرط همراهی متداوم فرد در پایان به وی داده شود.

فارق از همه مسائل یاد شده، مردم به نماینده ای نیاز دارند که به جای سیاسی کاری به مشکلات آنها رسیدگی کند و این نماینده توانا و شایسته می تواند از هر قومیتی باشد(ملاک شایستگی است) و باید به این کاندیدا گوشزد کرد که در صورت تایید شما(که احتمال آن کم است) بصیرت و هوشیاری مردم فروشی نیست.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار