در بازدید از بیمارستان اعلام شد:

فرماندار کلاله: عملیات اجرایی فاز دوم بیمارستان کلاله تا 5 ماده دیگر به اتمام می رسد

1403-07-03 04:07:33
0
43

فرماندار کلاله در بازدید از روند تکمیل فاز دوم بیمارستان کلاله از به اتمام رسیدن این پروژه در کمتر از 6 ماه دیگر خبر داد.

 

 

به گزارش کلاله خبر، روز گذشته فرماندار کلاله به همراه عبدالکریم رجبی نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی از بخش نیمه تمام بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) شهرستان بازدید کردند.

در این بازدید برزگر و رجبی از طبقات ساختمان و مراحل انجام کار پیمانکار طرح، بازدید کردند و در جریان آخرین وضعیت آغاز به کار عملیات عمرانی قرار گرفتند.

فرماندار کلاله در گفتگویی با ابراز خرسندی از روند تکمیل فاز دوم بیمارستان نوید این را داد که این پروژه کمتر از 6 ماه دیگر به اتمام خواهد رسید.

وی با تشکر از تلاش های خیرین و دانشگاه علوم پزشکی جهت مساعدت در این امر، افزود: تلاش های بی دریغ خیرین سلامت در این زمینه ما را به رسیدن اهدافمان (تکمیل این بیمارستان) نزدیک کرد.

گفتنی  است عملیات اجرایی فاز 2 بیمارستان رسول اکرم (ص) کلاله پس از قریب به 25 سال وقفه بالاخره پس از رایزنی ها و تلاش های مسئولین این شهرستان و دانشگاه علوم پزشکی گلستان از ابتدای سال 94  آغاز شد.

همچنین شهروندان می توانند کمک های خود جهت تکمیل فاز دوم بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) کلاله را به شماره حساب 1701968594 نزد بانک ملت شعبه مختومقلی فراغی کلاله بنام شورای خیرین سلامت شهرستان واریز کنند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار