فرمانده انتظامی شهرستان مراوه‌تپه خبر داد:

دستگیری عامل تیراندازی به اعضای یک خانواده و قتل یک نفر در مراوه‌تپه

1403-08-01 03:08:45
0
10

فرمانده انتظامی شهرستان مراوه‌تپه از دستگیری عامل تیراندازی به اعضای یک خانواده در این شهرستان خبر داد.

 

 

 

به گزارش کلاله خبر، حسین قاضوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان، گفت: ساعت 23 و 10 دقیقه یکی از روزهای هفته گذشته، در پی تماس تلفنی مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110، موضوع تیراندازی در یکی از منازل روستاهای این شهرستان به پلیس گزارش شد.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، نزدیک‌ترین واحد گشتی به محل وقوع حادثه به محل اعزام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مراوه‌تپه تاکید کرد: ماموران در تحقیقات اولیه از شاهدان و همسایگان محل وقوع حادثه دریافتند که سه مرد جوان بدون دلیل مشخصی وارد منزل شده و فریادهای درگیری لفظی نیز به گوش می‌رسید که پس از گذشت دقایقی صدای شلیک گلوله شنیده شد و بلافاصله آن سه مرد جوان از محل حادثه متواری شدند.

قاضوی گفت: ماموران در محل وقوع حادثه با پیکر بی‌جان پیرزنی 68 ساله مواجه شدند که بر اثر اصابت گلوله جان خود را از دست داد.

وی اضافه کرد: همچنین در این حادثه تیراندازی سه نفر دیگر نیز مجروح شدند که بلافاصله با هماهنگی مرجع قضایی و پلیس آگاهی، دستگیری متهمان در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان مراوه‌تپه تصریح کرد: پس از اقدامات شبانه‌روزی پلیسی و تحقیقات گسترده، در نهایت متهمان در یک ساختمان نیمه‌کاره در تهران بزرگ شناسایی و در یک اقدام ضربتی پلیسی دستگیر شدند.

قاضوی بیان کرد: در تحقیقات تکمیلی متهمان فرد اصلی که اقدام به تیراندازی کرده بود را معرفی کردند که مشخص شد دو نفر دیگر نیز برادر تیرانداز بوده‌اند.

وی اضافه کرد: متهم اصلی این واقعه در اعترافاتش بیان کرد که در ماه‌های گذشته به دلیل وجود برخی اختلافات از همسرش جدا شده اما پس از گذشت مدتی نسبت به ترددها و رفتار وی مشکوک شده تا آنکه در نهایت متوجه رفت‌ و آمدهای مشکوک همسر سابقش با صاحب خانه محل وقوع حادثه شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان مراوه‌تپه در پایان گفت: متهم در ادامه اعترافاتش تاکید کرد که روز حادثه نیز به قصد درگیری با فرد مورد نظر به همراه دو برادرش وارد منزلش شدند که تیراندازی آن روز باعث وقوع این حوادث دلخراش شد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار