ابلاغ سلام فرمانده ناجا توسط جانشین یگان ویژه به خانواده شهید عبد الغفور قره مشک غراوی + عکس

1403-07-03 04:07:32
0
41

جانشین یگان ویژه نجا باخانواده شهید نیروی انتظامی در شهرستان کلاله دیدار کرد.

 

 

به گزارش کلاله خبر، عصروز گذشته سردار حبیب الله جان نثاری جانشین یگان ویژه ناجا به همراه فرماندار، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان و جمعی از فرماندهان ناجا با حضور در روستای مالای شیخ از توابع بخش مرکزی شهرستان کلاله از خانواده سرباز شهید عبد الغفور قره مشک غراوی دیدار کردند.

در این دیدار سردار جان نثاری با اشاره به جایگاه والای شهید در دین مبین اسلام گفت : همه ما مدیون خون شهدا و ایثارگری های جانانه آنان و خانواده های گرانقدرشان هستیم و هر آنچه امروز داریم مرهون خون شهداست.

جانشین یگان ویژه ناجا افزود: همه ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم و در این راه به خانواده شهدا بعنوان ولی نعمتان و چشم و چراغ این انقلاب ارج بنهیم.

وی در ادامه اظهار کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی همواره تلاش کرده تا در کنار خانواده های معزز شهدا باشد و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد تا بتوانیم ادامه دهنده راه شهیدان عزیزمان باشیم.

جانشین یگان ویژه ناجا در پایان سلام سردار اشتری فرماندهی ناجا جمهوری اسلامی ایران را به خانواده این شهید بزرگوار ابلاغ کرد .

فرماندار کلاله نیز در این دیدار ضمن تقدیر از عملکرد حسنه نیروی انتظامی در تجلیل از خانواده معزز شهدا گفت : نیروی انتظامی از سربازان نظام هم در جنگ و هم پس از جنگ در استمرار این نظام و حفظ آرامش مملکت در خط مقدم نا امنی و مقابله با اشرار هستند و در این راه نیز همواره شهدای زیادی را نثار انقلاب کرده اند.

در این دیدار پدر شهید قره مشک غراوی به بیان خاطراتی از سجایای اخلاقی و رشادت‌های فرزندان شهید خود پرداخت.

براساس این گزارش، شهید عبدالغفور قره مشک غراوی در سال 73 و در حین انجام ماموریت در منطقه مرزی استان سیستان و بلوچستان به مقام رفیع شهادت نایل شدند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار