اقدام عجیب یک نماینده مجلس و اطرافیانش در راهپیمایی روز قدس+عکس

1403-08-02 04:08:28
0
54

در اقدامی عجیب پس از اعلام وسیع افرادی در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی مبنی بر تجمع دوستداران و هوادارن نماینده محترم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی مقابل دفتر کارش و حرکت از محلی غیر از محل متعارف راهپیمایی ، کلیه هواداران عبدالله سامری و همچنین خود او با تجمع از محلی غیر از محل تجمع کلیه مردم خرمشهر به راهپیمایی روز قدس پیوستند.

 

 

 

به گزارش کلاله خبر به نقل از نسیم خرمشهر، طبق معمول هر ساله ، راهپیمایی روز قدس از محل چهارراه شهید مطهری جهت تجمع در مسجد جامع خرمشهر آغاز می گردد که به رسم همیشگی کلیه مردم اعم از مسئولین ، نیروهای مسلح ، ادارات ، دانشجویان، بازاریان و ... در تمام مناسبت های ملی مذهبی در مکانی واحد جهت حرکت دسته جمعی حاضر می شوند.

بنابراین گزارش در اقدامی عجیب پس از اعلام وسیع افرادی در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی مبنی بر تجمع دوستداران و هوادارن نماینده محترم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی مقابل دفتر کارش و حرکت از محلی غیر از محل متعارف راهپیمایی ، کلیه هواداران عبدالله سامری و همچنین خود او با تجمع از محلی غیر از محل تجمع کلیه مردم خرمشهر به راهپیمایی روز قدس پیوستند.

حال این حرکت می تواند چه نوع منظور یا مفهومی را درقبال مردم فهیم خرمشهر داشته باشد واقعا قابل درک نیست ولی تصاویر خود گویای همه چیز است و قضاوت با شما می باشد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار