روز قدس دو دستاورد مهم وحدت و استکبار ستیزی را دنبال می کند

1403-07-03 03:07:30
0
40

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کلاله گفت: برپایی راهپیمایی روز قدس، سند عینی انقلاب اسلامی در راستای وحدت جهان اسلام و مبارزه با استکبار و نظام سلطه آمریکایی صهیونیستی است.

 

 

حجت‌الاسلام رضا دیلمی در گفتگویی اظهار داشت: یکی از آرمان های بلند نظام مقدس اسلامی ایران، حذف رژیم جعلی غاصب صهیونیستی از صفحه ی تاریخ است.
 

وی افزود: روز قدس یک سند عینی جمهوری اسلامی ایران در راستای وحدت جهان اسلام و مبارزه با استکبار و نظام سلطه آمریکایی است که یادگار امام راحل رضوان الله تعالی علیه می باشد و این مساله همان طوری که مقام معظم رهبری مدظله العالی فرمود یک تاکتیک نیست بلکه یک استراتژی و راهبرد مهم اسلامی است.
 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کلاله در ادامه خاطرنشان کرد: وضعیت امروز فلسطین و سرزمین غزه که در برابر چشمان دنیا و مدعیان حقوق بشر و دمکراسی، زنان و کودکان بی‌دفاع به خاک و خون کشیده می‌شوند، لزوم همبستگی و اتحاد مسلمانان را در دفاع از فلسطین و مردم غزه دو چندان می‌کند.
 

دیلمی تصریح کرد: آنچه مسلم است در عرصه ی کشورهای اسلامی اگر انحراف و جنگی اتفاق می افتد توسط سرویس های جاسوسی نظام سلطه هدایت و طرح ریزی شده است.
 

وی گفت: روز قدس دو دستاورد مهم را دنبال می‌کند یکی وحدت و یکپارچگی جهان اسلام و دیگری استمرار و احیای تفکر استکبار ستیزی و مقابله با کفر جهانی  که هر دو بسیار مهم می باشد.
 

دیلمی در پایان تاکید کرد: حفظ دستاوردها و آرمان های انقلاب اسلامی و شرکت در این مراسم دینی بر همه ی ما تکلیف است و باید در مقابل آن پاسخگو باشیم.
 

گفتنی است راهپیمایی روز قدس امسال در روز جمعه  94/04/19 ساعت 11 صبح از مقابل مسجد جامع کلاله برگزار می گردد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار