از بحران کم آبی در کلاله تا بلاتکلیفی حفر چاه در این شهر

1403-07-03 03:07:23
0
42

همزمان با بحران کم آبی در شهرستان کلاله، بلاتکلیفی حفر 2 حلقه چاه در این شهرستان نیز باعث تشدید این بحران شده است.

 

 

 

به گزارش کلاله خبر، طی هفته های اخیر شاهد کاهش بازده چاهها و چشمه های تامین آب شرب کلاله بودیم تا جایی که در برخی از نقاط شهر کلاله با قطعی آب روبرو شدیم.

برای روشن تر شدن ابعاد مختلف این بحران با ابراهیمی رئیس اداره آب شهر کلاله گفتگویی داشتیم و وی اظهار کرد: بحران کم آبی در این شهرستان موضوعی جدی است و در صورت ادامه این بحران، امکان جیره بندی نیز وجود دارد.

رئیس اداره آب کلاله بهره برداری بیش از حد مجاز توسط کشاورزان برای کشت محصولات زراعی که باعث خالی شدن سفره های آب های زیر زمینی شده است را عامل افزایش بحران کم آبی در کلاله دانست.

وی تاکید کرد: مبارزه با این بحران کمک و مساعدت شهروندان را می طلبد تا با مصرف درست مانع قطعی یا جیره بندی آب در این شهر شوند.

محسن داورزنی رئیس شورای شهر کلاله نیز در گفتگویی از بلاتکلیفی حفر چاه عمیق در این شهر خبر داد و گفت: همانطور که در گذشته نیز اعلام شد، شهرداری و شورای شهر کلاله در ضلع غربی پارک گل زمینی به مساحت 80 متر مربع جهت حفر چاه عمیق به اداره های ذیربط واگذار کرده است.

وی افزود: در راستای این امر مجوز حفر چاه 100 متری این شهر نیز باطل شد.

رئیس شورای شهر کلاله تصریح کرد: مسئولین، نبود بودجه کافی برای حفر چاه در این شهرستان را علت عدم آغاز عملیات اجرایی این پروژه بیان کرده اند.

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار