توسط موسسه خیریه آبشار عاطفه ها انجام می گیرد:

50 زوج بی بضاعت کلاله ای جهیزیه دریافت می کنند

1403-06-29 12:06:17
0
135

مسئول موسسه خیریه مردم نهاد آبشار عاطفه های شهرستان کلاله از تهیه جهیزیه برای 50 زوج بی بضاعت در آینده نزدیک خبر داد.

 

 

خانم نوریزاده در گفتگویی با بیان اینکه این موسسه در شهرستان کلاله از سال 90 شروع به کار کرده است، گفت: در نظر داریم طی سه مرحله به 50 زوج بی بضاعت شهرستان جهیزیه بدهیم  و اولین مرحله آن در روز ولادت امام رضا(ع) خواهد بود.

وی افزود: خانواده های بی بضاعت از طریق مسئولین، خیرین و بازدیدهای میدانی شناسایی می شوند و در حال حاضر 350 خانواده تحت پوشش این موسسه هستند.

مسئول موسسه آبشار عاطفه های شهرستان کلاله اظهار داشت: ماهانه 100 سبد حمایتی غذایی که ارزش ریالی هر سبد 500 هزار ریال است، به خانواده های تحت پوشش داده می شود.

وی یادآور شد: طی سال گذشته جهیزیه 16 زوج توسط این موسسه آماده و طی مراسمی به آنها اهدا گردید و مجموع ارزش ریالی جهیزیه هر زوج 30 میلیون ریال است که شامل فرش، بخاری، گاز، سرویس قابلمه، اتو، پتو، سرویس چینی، رخت خواب و پنکه می باشد.

نوریزاده تصریح کرد: بر خلاف دیگر موسسه های خیریه، این موسسه جهت برگزاری مراسم ازدواج از زوجین هیچ مبلغی دریافت نمی کند و تنها منبع درآمدی این موسسه از کمک های مردمی است.

این مسئول تاکید کرد: از جمله فعالیت های خیرخواهانه دیگر این موسسه تامین هزینه درمان برخی از بیماران صعب العلاج می باشد که تاکنون نزدیک به 10 میلیون ریال نیز در این زمینه هزینه کرده ایم.

وی گفت: با توجه به اینکه زمان برداشت محصول کشاورزی کشاورزان است، انتظار می رود مردم بخشی از زکات محصول خود را به این امر خیر خواهانه اختصاص دهند. همچنین با توجه به اینکه این موسسه جهت انجام امور خیریه تشکیل شده است، از خیرین این شهرستان درخواست مساعدت را داریم.

نوریزاده در پایان افزود: از آنجایی که این موسسه مردم نهاد می باشد، برای ادامه فعالیت های خود نیازمند کمک های خیرخواهانه مردم هستیم و مردم خیر شهرستان می توانند با مراجعه به دفتر این موسسه واقع در خیابان امام خمینی شمالی 36، مصلی 6 کمک های نقدی و غیر نقدی خود را اهدا کنند یا از طریق واریز کمک های نقدی خود به شماره حساب 6037991899522563 نزد بانک ملی ایران اقدام نمایند.

 

 

 

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار