رئیس جمعیت هلال احمر کلاله:

معضل اعتیاد در جامعه رو به گسترش است!

1403-07-03 03:07:26
0
39

رئیس جمعیت هلال احمر کلاله نسبت به گسترش معضل اعتیاد در جامعه هشدار داد و نا آگاهی را عامل گسترش این معضل در جوانان دانست.

 

 

محمد رضا استیری در گفتگویی با بیان اینکه گسترش معضل اعتیاد در جامعه می تواند تبعات جبران ناپذیری داشته باشد، گفت: متاسفانه این معضل در جامعه در حال گسترش است.

وی افزود: پدیده اعتیاد در جامعه گسترش یافته و در مسیر حرکت خود جوانان را تهدید می‌کند و همین امر دقت نظر ویژه‌ای را برای جلوگیری از گسترش و توقف این پدیده شوم طلب می‌کند که آموزش می تواند عامل موثری در پیشگیری و مبارزه با این معضل اجتماعی باشد.

رئیس جمعیت هلال احمر کلاله تاکید کرد: باید خانواده ها و جوانان را با اثرات مخرب مواد مخدر سنتی و صنعتی آشنا کرد و در این زمینه باید تاکید ویژه ای بر خطرات استفاده از مواد مخدر صنعتی داشت.

استیری یادآور شد: استفاده از مواد مخدر علاوه بر آسیب های جسمانی باعث اختلال در روح و روان انسان می شود تا جایی که استفاده از این مواد ضرورت جسم و روح خواهد شد.

ور در پایان گفت: در زمینه آگاهی بخشی خانواده ها و جوانان از این معضل اجتماعی، کارگاه های آموزشی می تواند موثر باشد و در این راستا کارگاه آموزشی ای با عنوان "نه به اعتیاد " در بین اعضای این جمعیت با حضور کارشناس نیروی انتظامی برگزار شد.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار