رئیس دادگستری کلاله خبر داد:

895 هزار متر مربع از جنگل ها و مراتع کلاله خلع ید شد

1403-07-03 02:07:35
0
41

رئیس دادگستری شهرستان کلاله از خلع ید 895 هزار متر مربع از جنگل ها و مراتع ملی شهرستان کلاله در سال 93 خبر داد.

 

 

به گزارش کلاله خبر، احمد رضا فضیلت در مراسم گرامیداشت هفته قوه قضائیه که در مسجدجامع این شهرستان برگزار شد، گفت: با توجه به اهمیت زیاد رسیدگی به معضل زمین خواری، و با توجه به وجود ازدحام پرونده های ورودی در این زمینه، با همت کارکنان دادگستری کلاله توانستیم 895 هزار متر مربع از جنگل ها و مراتع ملی این شهرستان را خلع ید کنیم.

وی افزود: از این بین 420 هزار متر مربع مربوط به عرصه های جنگلی و 475 هزار هکتار نیز مراتع ملی بود.

فضیلت بیشترین پرونده های ورودی به دادگستری را در زمینه های طلاق، زمین خواری و اعتیاد و مواد مخدر عنوان کرد و گفت: برای پیشگیری از معضل های یاد شده تدابیر مناسبی در نظر گرفته شده است از جمله اینکه برای جلوگیری از معضل طلاق، قبل از ازدواج مشاوره های حقوقی و روان شناسی انجام گیرد.

این مقام قضایی یادآور شد: در سال گذشته شورای حل اختلاف این شهرستان بیشترین نرخ رسیدگی به پرونده های ورودی در استان گلستان را  از آن خود کرد.

وی شورای حل اختلاف، نیروی انتظامی و مردم را بازوان موثرحوزه قضایی دانست و گفت: عوامل یاد شده باعث کاهش، افزایش  پرونده های ورودی از 10 درصد به 2 درصد در سال 93 شدند.

فضیلت گزارشی از تراز عملکرد دادگستری کلاله در استان گلستان داد و افزود: در سال 92، عملکرد دادگستری کلاله 12+ بود که در سال 93 این عدد به 290+ افزایش یافت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار