کاسبی از بیانیه جعلی و پاسخ کوبنده ارشد انتظامی گلستان / سردار میر فیضی: روزنامه نگاری را با کار سیاسی قاطی نکنید !

1403-08-01 08:08:34
0
8

فرمانده انتظامی استان گلستان با سوال از خبرنگاری که به دنبال کاسبی از بیانیه جعلی بود گفت: مگر در گلستان چند جلسه بهم خورده و اینکه شما کار روزنامه نگاری را با کار سیاسی قاطی نکنید.

 

 

 

 

گلستان ما نوشت: موج جدید حمله افراطیون مدعی اصلاح طلبی به جریان مومن و انقلابی با محوریت بیانیه جعلی با تقسیم کار و شیوه نو ، وارد فاز جدیدی شد .

تا هفته های گذشته خبرگزاری دولت (ایرنا) وظیفه فضاسازی کاذب و سوال درباره این بیانیه جعلی را به شکل های گوناگون در نشست های خبری و در گفتگو با افراد مختلف به عهده داشت اما از چند روز گذشته با ورود به هفته قوه قضائیه و در تقسیم کاری جدید ، خبرنگار سالهای گذشته سلیم و فعلی آرمان این وظیفه ... را بر عهده گرفت .

روز گذشته و حین نشست خبری مدیر کل دادگستری استان گلستان و دادستان مرکز استان با اصحاب رسانه پیرامون هفته قوه قضاییه ، جریان افراطی چپ در گلستان بار دیگر عقده های دیرینه خود با جریان انقلابی  را گشود و طی سوال و با سماجتی معنادار از مسئولین قضایی استان درباره بیانیه جعلی و فرجام آن پرسید .

این خبرنگار که در روز گذشته با واکنش قاطع مقامات قضایی مواجه شده بود ، امروز نیز همین سوال خود را با مقام ارشد انتظامی استان گلستان مطرح کرد که با پاسخ کوبنده سردار میرفیضی نیز مواجه گردید .

این خبرنگار سوال خود از فرماندهی انتظامی گلستان را این طور آغاز کرد که : با توجه با انتخابات خبرگان و مجلس در سال پیش رو برای ایجاد امنیت سیاسی در استان چه برنامه ای دارید و با افرادی که این مراسمات را بهم می زنند و یا به نوعی زمینه این کار را فراهم می آورند نظیر بیانیه ای که در آستانه سفر سید حسن آقا مطرح شد چکار می کنید ؟

سردار میرفیضی گفت:  اون یک بیانیه جعلی بود و تکذیب شد و تمام شد . چرا نبش قبر می کنید ؟

این خبرنگار در ادامه با اصرار گفت : برای اینکه دیگر تکرار نشود . که با جواب کوبنده فرماندهی انتظامی گلستان مواجه شد که : آقای ؟؟؟ سوال من از شما این است که در طول یک سال گذشته مگر چند جلسه و نشست در گلستان بهم خورده ؟

خبرنگار با سماجتی که نشان از عقده های کهنه سیاسی وی داشت اعلام می کند که : قرار بود سید حسن آقا به گرگان بیاید که با آن بیانیه مجبور شد سفر خود را تعویق بیندازد .

سردار میرفیضی یادآور شد:  خود سید حسن خمینی در سایت جماران  گفت که قرار نبود من به گرگان بروم !

در ادامه فرماندهی انتظامی گلستان به این خبرنگار گفت : که آقای ؟؟؟ این جوری صحبت نکن ، بگذار من توضیح بدهم .

شما بحث روزنامه نگاری را با بحث سیاسی قاطی نکن اون موضوعات جایش اینجا نیست .

در سال گذشته طبق آمار استانداری 80 تا 90 سخنرانی از احزاب مختلف با دیدگاههای مختلف انجام شد که شاید جاهای دیگر مشکلی پیش آمد اما در گلستان هیچ اتفاقی نیفتاد.

امسال هم هر کسی یا تشکلی مجوز بگیرد و در چارچوب قانون باشد پلیس از آن حفاظت می کند بر اساس قانون  پیش بینی ها و برآوردها نیز انجام شده است .

همیشه هم گفتیم کوچکتری تهدید را بالاترین تهدید می بینیم و همه موضوعات را رصد می کنیم و همه را زیر نظر داریم .

کاسب بیانیه جعلی که گویا علاقه نداشت از صحبت های فرمانده انتظامی استان گلستان قانع شود اظهار کرد: یک گروه اقلیتی وجود دارند و کشور را به ناامنی می کشانند که شما باید با این گروه برخورد کنید .

سردار که وی را قابل توجیه نمی دانست در پایان تاکید کرد:  قانون فصل الخطاب است .

گویا نان شب برخی از افراطیون مدعی اصلاح طلبی در موج سواری و کاسب کاری از بیانیه جعلی و واژه ای بنام "تندرو" هاست که این روزها به هر بهانه ای به شدت علیه نیروهای انقلابی و امت حزب الله موج سازی می کنند .

بیانیه ی جعلی که صدور ، انتشار ، فضاسازی ، موج سواری ، بهره برداری از آن جای تامل جدی دارد که افرادی در یک زمان مشخص و در قالبی خاص تهدید شوند ، فضاسازی کاذبی صورت بگیرد ، از آنان دعوت بعمل آید ، القاب علامه و آیت الله بذل و بخشش شود ، سفر به خوبی و بی حاشیه صورت پذیرد ، عده ای بهره سیاسی و انتخاباتی مطلوب خود را ببرند ، ولی همچنان عده ای تلاش دارند تا کاسبی و ... کنند .

سناریوی سیاسی - رسانه ای مرموز و پیچیده ای که در طول بیش از 2 ماه گذشته جریان داشت و حتی در دیدار معاون سیاسی وزیر کشور با فعالین سیاسی و احزاب در سفر به گلستان و در همایش مجمع مشورتی اصلاح طلبان گلستان ادامه یافت و اخیرا در انتشار گزارشی جهت دار در خصوص حواشی سفر سیدحسن به گلستان و طرح سوالاتی مغرضانه ابعاد جدید خود را در مواجهه ناصواب با جریانات ارزشی و انقلابی و حزب الهی کشور و گلستان عیان می سازد .

البته شنیده ها به نقل از منایع نزدیک به انصار حزب الله گلستان حاکی از آن است که بزودی علیه افراد و رسانه هایی که پیرامون بیانیه جعلی فضا سازی کاذب کرده و اتهامات سنگینی همچون تهدید نوه امام(ره) و تهدید به آتش زدن ایستگاه های صلواتی توسط جریان حزب الله را براه انداخته و یادداشت کذایی و موهوم مصاحبه با فروشنده سیب زمینی پیاز در بازار نعلبندان را براه انداخته و با غرض ورزی خاصی سعی در سوء استفاده با تداوم آن را دارند در محاکم قضایی شکایت نموده و پیگیری قانونی مقتضی را انجام خواهد داد .

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار