عکس / چپ شدن تیر چراغ برق در روستای حیدر آباد کلاله

1403-07-03 02:07:32
0
49

پس از نزدیک به یک سال از هشدار این سایت نسبت به احتمال چپ شدن برخی تیرهای چراغ برق روستای حیدر آباد، بالاخره یکی از تیرها چپ شد.

 

 

به گزارش کلاله خبر، پس از نزدیک به یک سال از هشدار این سایت نسبت به چپ شدن برخی تیرهای چراغ برق در روستای حیدر آباد، بالاخره یکی از تیرها چپ و بر دیوار یکی از ساکنان این روستا آوار شد.

گفتنی است در سال 93 به علت گلایه یکی از ساکنین این روستا از وضعیت تیرهای چراغ برق روستای حیدر آباد، گفتگویی با سید ابوطالب موسوی رئیس اداره برق کلاله داشتیم و وی در پاسخ، قول بررسی این مشکل را داد و گفت: بزودی این مشکل بررسی می شود و در صورت نیاز تیرهای مدنظر تعویض می شود.

وی افزود: تعویض تیرهای برق توسط نظر کارشناسان انجام می شود و برای تعویض یک تیر برق، موارد مختلفی مورد بررسی قرار می گیرد و در برخی موارد از نظر مردم یک تیر ،دارای مشکل است اما بعد از بررسی های کارشناسان ، مشخص می شود این تیر از نظر فنی با هیچ مشکلی روبرو نیست و نیازی به تعویض آن نخواهد بود.

موسوی تاکید کرد: اگر خرابی تیر برق باعث فشار آمدن به نقاط حساس تیر شود به طوریکه این موضوع باعث خم شدن میله گردهای آن گردد، باید تعویض شود ولی در صورتی که خرابی موارد فوق را در بر نگیرد از نظر کارشناسان این تیر از نظر فنی مشکلی نخواهد داشت.

این مسئول این نوید را داد که به بزودی مشکل تیرهای برق این روستا مورد بررسی قرار می گیرد و درصورت نیاز ،تعویض این تیرها در اولویت کاری این اداره قرار خواهد گرفت.

اما پس از یک سال نه تنها تیرها تعویض نشد، بلکه یکی از تیرها بر دیوار منزل یکی از ساکنان روستا آوار شد.

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار