جديدترين انتصابات در ادارات مختلف استان گلستان / حکم انتصاب رئیس راه و شهرسازی کلاله ابلاغ شد

1403-07-03 02:07:32
0
43

ادارات و نهادهاي مختلف استان گلستان نظیر راه و شهرسازی ، منابع طبیعی و جنگلداری و اداره کل ورزش و جوانان و ... انتصابات جديدي را داشته اند كه مروري كوتاه بر آنها خواهيم داشت.

 

 

 

به گزارش کلاله خبر، با ابلاغ احكام جداگانه از سوي مديركل راه و شهرسازي گلستان، روساي ادارات راه و شهرسازي شهرستان هاي گنبدكاووس و كلاله و رئيس اداره ايمني، ترافيك و حريم راه هاي اين اداره كل منصوب شدند.

به موجب اين احكام، مهندس "علي اصغر خسروي" به رياست اداره راه و شهرسازي شهرستان گنبدكاووس، مهندس" قاسم دبوري فريماني" به رياست اداره راه و شهرسازي شهرستان كلاله و مهندس"غلامرضا بيكي" به رياست اداره ايمني، ترافيك و حريم راه هاي اين اداره كل منصوب شدند.

مديركل راه و شهرسازي گلستان در احكام اين افراد آورده است كه نظر به تعهد، تخصص و تجربه و به موجب اين ابلاغ به رياست ادارات راه و شهرسازي شهرستان هاي گنبدكاووس و كلاله و اداره ايمني، ترافيك و حريم راه هاي اداره كل منصوب مي شويد. اميد است با اتكال به خداوند متعال و رعايت قوانين و مقررات در انجام امور محوله موفق و مويد باشيد.

مهندس"علي اصغر خسروي" داراي كارشناسي عمران و كارشناسي ارشد مديريت و بيش از 28 سال سابقه خدمت است.

مهندس "قاسم دبوري فريماني"، كارشناسي عمران و بيش از 22 سال سابقه خدمت دارد.

مهندس "غلامرضا بيكي" داراي مدرك كارشناسي عمران و بيش از 10 سال است كه در اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان مشغول خدمت است.

اداره ايمني، ترافيك و حريم راه ها از ادارات زير مجموعه مديريت راهداري اداره كل راه و شهرسازي گلستان محسوب مي شود.

اين افراد، پيش از اين در حكم سرپرستي ادارات مذكور مشغول انجام وظيفه و خدمت بودند.

مقدسی سرپرست اداره فنی جنگلداری  و ناصري سرپرست اداره جنگل کاری و پارکهاي گلستان شد

طی مراسم تودیع و معارفه‌ای که در محل کمیته فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان و با حضور مدیر کل و اعضاء این کمیته  برگزار شد ضمن تشکر از زحمات آقای مهندس جهانبخش صادقیان ، آقای مهندس داود مقدسی به عنوان سرپرست اداره فنی جنگلداری منصوب و مشغول به کار شد.

همچنین آقای مهندس علی ناصری رئیس اداره حفاظت و حمایت این اداره کل با حفظ سمت به عنوان سرپرست اداره جنگل کاری  و پارکها منصوب و مشغول به کار شد.

انتصاب رئیس جدید آموزشکده فنی امام خمینی (ره) علی آبادکتول

طي مراسمي با حضور حجت الاسلام موسوی امام جمعه علي آباد ، تجری مفرد فرماندارعلي آباد و جمعی از مسئولین ادارات و نهادهای استانی و شهرستانی برگزار شد، عبدالحمید رئیسی به عنوان رئیس پیشین این دانشکده تودیع و سید مرتضی نصرتی به عنوان رئیس جدید معارفه شد.

رحمان نیا مشاور مدیر کل ورزش گلستان

 رحمان نیا پیشکسوت و ملی پوش اسبق فوتبال ایران و استاد دانشگاه بعنوان مشاور دکتر طیبی منصوب شد.

از سوی دکتر طیبی غلامحسن رحمان نیا مسئول تحقیقات و آموزش اداره کل ورزش و جوانان با حفظ سمت بعنوان مشاور مدیر کل ورزش و جوانان برگزیده شد.

 رحمان نیا که از چهره های نامی و خوش اخلاق جامه ورزش ایران محسوب می گردد بازیکن اسبق تیمهای ملی فوتبال  جوانان ایران،منتخب مازندران و گلستان در لیگهای کشوری،تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در لیگ تخت جمشید و استاد دانشگاههای گلستان را در پرونده سوابق فعالیت خود در عرضه ورزش کشور دارد.
 
رحمان نیا همچنین عضویت همزمان چندین شورای راهبردی ورزش گلستان در زمینه های مدیریت و برنامه ریزی ،تحقیقات و توسعه ،شورای توسعه   فوتبال گلستان را دارا میباشد.
نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار