با صدور بیانیه انجام شد؛

درخواست خانواده شهدای کلاله نسبت به برخورد با روزنامه آرمان + سند

1403-07-03 02:07:32
0
43

76 نفر از خانواده های معظم شاهد و ایثارگر شهر کلاله ضمن اعتراض به اقدام موهن روزنامه آرمان خواستار برخورد قاطع وزارت ارشاد با مسئولین این روزنامه شدند.

 

 

 

به گزارش کلاله خبر، 76 نفر از خانواده های معظم شاهد و ایثارگر شهر کلاله ضمن ابراز انزجار شدید خود نسبت به توهین شدید روزنامه آرمان به شهدای انقلاب اسلامی خواستار برخورد قاطع و سریع مسئولین وزارت ارشاد دولت تدبیر و امید شدند.

متن این بیانیه به این شرح می باشد:

بسم رب الشهدا والصدیقین

برخی گمانشان این است که شهدا رفته اند...

این روزها برخی یادشان رفته که در وصیت نامه ی شهدا چه نوشته شده است؟امروز برخی، ارزشهایی را که شهدا برای پایداری آنها جان ارزشمند خود را فدا نموده اند را به بازی گرفته اند.

چه به موقع آمدند شهدای غواص، که به راستی این شهیدان زنده اند و شاهد تمام اعمال ما .

ما خانواده ی شهدایی هستیم که فرزندان ،پدران و برادران مان برای حفظ آرمانهای اسلام و قرآن بفرمان ولایت فقیه به پا خواستند و جان خود را در این راه فدا نمودند، همیشه مدافع انقلاب بود ه و از جمهور ی اسلامی دفاع کرده ایم و خواهیم کرد و امروز هم همانگونه که رهبر معظم انقلاب از تیم هسته ای کشور دفاع کرده ما نیز دفاع می کنیم ولی اجازه نمی دهیم که برخی نااهلان به هر شکلی که دوست دارند با نام شهید و یاد شهید بازی کرده و از آن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده کنند.

امروز دشمنان این انقلاب از خارج این مرز و بوم همه تلاششان را برای از بین بردن ارزشهای اسلامی به کار می برند.امروز آنها از هر حربه ای برای به زانو درآوردن ملت شهید داده و انقلابی و ولایی ایران اسلامی استفاده می کنند.

از انرژی هسته ای،از ورزش،از زنان،از روزنامه ها،از احکام اسلامی و ...

اما دشمن ،دشمن است و آنچه دردآور است عاملان بی اجر و مواجبی است که بعضا از داخل همان حرف دشمنان انقلاب را می زنند.

و اینکه دست دشمنان از آستین روزنامه ای مدعی اصلاح طلبی بیرون آمده و به تمسخر شهدای این مرزو بوم پرداخته است.

روزنامه آرمان امروز ،در اقدامی موهن نسبت به 175 شهید غواص،در قسمت کاریکاتور روزنامه خود عکس برهنه آنها را قرار داده است.

ما خانواده های شهدای شهرستان کلاله  نسبت به اقدام موهن روزنامه آرمان که وابستگی های خاصی به برخی از افراد هم دارد و در توهین به ارزشها و آرمانهای اسلامی و انقلابی کمتر از شارلی ابدو فعالیت نکرده هشدار می دهیم که خانواده شهدا هنوز هستند و مدافع خون شهیدان و انقلاب اسلامی و ولایت مانده اند.آنها اجازه نخواهند داد مشتی نااهل به ارزشهای اسلام و انقلاب توهین و جسارت کنند.

به این وسیله از وزارت محترم ارشاد دولت تدبیر وامید می خواهیم با مسئولین این روزنامه برخورد قاطع کرده و جلوی فعالیت این روزنامه ضد ارزشی را بگیرند.

لازم به توضیح است ک روزنامه آرمان در شماره روز چهارشنبه خود و در قسمت کاریکاتور اقدام به انتشار کاریکاتوری موهن در خصوص شهدای غواص نموده بود.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار