در سایه بی توجهی/ شهروندی که چمن پارک را آتش می زند! + عکس

1403-07-03 01:07:27
0
48

نظارت ضعیف از برخی از پارک های شهر کلاله باعث این شده که برخی از شهروندان برای از بین بردن چمن های خشک شده پارک، دست به آتش زدن چمن می زنند.

 

 

به گزارش کلاله خبر، علی رغم اقدامات شایسته شهرداری و شورای شهر در عرصه های عمرانی، اما در عرصه فضای سبز شهر کلاله اقدام مناسبی دیده نشد.

در گزارشات گذشته به امید اینکه تلنگری در مسئولین ایجاد شود، وضعیت نامناسب پارک گل کلاله به تصویر کشیدیم" آثار تعدیل نیرو در شهرداری کلاله / به این پارک می گویند پارک گل؟ پارکی که تبدیل به علفزار شد! + عکس" و حتی در گزارشی دیگر طبیعت زیبای خدر علیا به رخ پارک گل کشیده شد"تصاویری زیبا از دل طبیعت خدر علیا کلاله / رخ نمایی طبیعت در برابر پارک گل کلاله!".

به دنبال انتشار این گزارشات، رئیس شورای شهر کلاله از بکارگیری 3 نیرو (از 14 نیروی تعدیلی) در بخش فضای سبز بصورت روزمزد خبر داد(طبق شنیده ها عمر کاری این افراد در این بخش از 3 روز بیشتر تجاوز نکرد!).

اما بی توجهی به فضای سبز از سوی مسئولین این بخش به جایی رسیده که حتی شهروندان نیز برای چگونه بودن فضای سبز پارک ها تصمیم گیری می کنند و برخی اقدام به آتش زدن قسمتی از چمن پارک می کنند(این اقدام باعث تخریب خاک این قسمت می شود و به ندرت چمن جدید جایگزین می شود.)

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار