تحویل یک دستگاه آمبولانس یه بیمارستان کلاله + عکس

1403-07-03 01:07:26
0
41

دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان کلاله تحویل داد.

 

 

 

به گزارش کلاله خبر، نصرت برزگر فرماندار کلاله در مصاحبه های گذشته اولویت کاری خود را تکمیل فاز دوم بیمارستان کلاله بیان کرد و در این راستا با همکاری مسئولین، نماینده شهرستان و دانشگاه علوم پزشکی به موفقیت هایی نیز رسید.

از جمله این موفقیت ها آغاز عملیات اجرایی بخشی از ساختمان این بیمارستان توسط خیرین سلامت بود که در حال حاضر این پروسه کاری در حال اجرا می باشد.

از جمله موفقیت های دیگر در این زمینه وعده وزیر بهداشت مبنی بر تخصیص 5 میلیارد تومان برای تکمیل فاز دوم بیمارستان در سفر وی به شهرستان مراوه تپه بود که فرماندار کلاله با رایزنی های مختلف توانست دکتر هاشمی را برای تخصیص اعتبار یاد شده، متقاعد کند.

همچنین علاوه بر اعتبارات یاد شده، در گزارشات قبلی از تخصیص 1 میلیارد تومان توسط دانشگاه علوم پزشکی گلستان نیز خبر دادیم که این امر نیز محقق خواهد شد.

اما این بیمارستان با داشتن یک آمبولانس با مشکلات زیادی روبرو بود و در عمل انتقال بیماران به بیمارستان های سایر نقاط استان با یک آمبولانس امکان پذیر نبود که با رایزنی های نماینده و فرماندار کلاله یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان کلاله تحویل داده شد.

نصرت برزگر فرماندار کلاله از آغاز رایزنی های خود برای دریافت یک آمبولانس دیگر برای اورژانس کلاله خبر داد و گفت: با ورود این آمبولانس ها گوشه ای از مشکلات این بیمارستان مرتفع خواهد شد.

این بیمارستان با 96 تخت به شهرستان‌های مراوه تپه، کلاله و گالیکش و مسافران جاده جنگل گلستان خدمات درمانی ارائه می‌کند.

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار