به دلیل نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی ؛ نماینده علی آباد کتول از سایت انتخاب به دادستان تهران شکایت کرد

1403-07-03 12:07:27
0
40

رحمت الله نوروزی نماینده علی آباد کتول طی نامه ای به جعفری دولت آبادی دادستان تهران از سایت انتخاب به دلیل نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی شکایت کرد و خواستار رسیدگی و تحت تعقیب قرار گرفتن مدیر سایت مذکور شد.

 

 

 

 5 خرداد ماه سال جاری بود که سایت انتخاب دریک اقدام زشت و غیر اخلاقی فیلمی از جلسه غیر علنی مجلس شورای اسلامی را پخش کرد.

در این فیلم که مربوط به مشاجره لفظی کوچک زاده نماینده مجلس و ظریف وزیر امور خارجه بود یکی از نمایندگان و یا شخص دیگری با گوشی خود بخش هایی از این مشاجره را ضبط کرد که بعدا در سایتها پخش شد.

سایت انتخاب نیز در اقدامی خلاف قانون و بدون سند و مدرک انگشت اتهام را به سمت رحمت الله نوروزی نماینده مردم علی آباد کتول استان گلستان دراز کرد و با خوشحالی از فاش شدن هویت فیلمبردار مشاجره ظریف و کوچک زاده خبر داد.

در پی این اقدام زشت سایت انتخاب رحمت الله نوروزی که در سفر خارج از کشور حضور داشت به مسئول دفتر خود گفت که در تکذیب این واقعه بیانیه بدهد.

اما روز گذشته خود رحمت الله نوروزی نماینده مردم علی آباد کتول طی نامه ای به جعفری دولت آبادی دادستان عمومی و انقلاب تهران از سایت انتخاب شکایت کرد.

نوروزی در این نامه نوشته است :

جناب آقای دکتر جعفری دولت آبادی

دادستان محترم عمومی و انقلاب تهران

با سلام و تحیت الهی

احتراما به استحضار می رساند سایت خبری انتخاب در تاریخ 5 خرداد 1394 با انشتار خبری کذب تحت عنوان (بالاخره هویت فیلمبردار مشاجره ظریف و کوچک زاده فاش شد ) را به همراه تعدادی تصویر از جلسه غیر علنی مجلس شورای اسلامی به شکلی که در یکی از عکس ها ، عکس بنده را با علامت دایره مشخص کرده است، منتشر نموده است.

متاسفانه اقدام خلاف واقع سایت مذکور بلافاصله در فضای مجازی و سایتهای خبری دیگر بازنشر یافته و اینجانب را منتشر کننده فیلم جلسه غیر علنی موصوف معرفی نموده و به همین جهت موجبات هتک حیثیت و تخریب اینجانب را به کرات فراهم نموده است .

همانطور که در متن خبر منعکس شده اینجانب در زمان انتشار خبر مذکور در ماموریت خارج از کشور (اجلاس نمایندگان جوان ipu) به سر می بردم و مراتب تکذیب از طریق مسئول دفتر اینجانب طی جوابیه ای اعلام گردیده است .

نظر به اینکه سایت انتخاب بدون استناد به مدارک و صرفا بر حسب حدس و گمان این اتهام بزرگ را به اینجانب وارد کرده است از سایت مذکور به دلیل نشر اکاذیب و قصد تشویش اذهان عمومی و افترا شکایت می کنم و تقاضای رسیدگی و تعقیب مدیر مسئول این سایت را دارم .

ضمنا همانطور که مستحضرید انتشار مطالب جلسات غیر علنی مجلس شورای اسلامی علی الخصوص ارتباط موضوعات مطروحه با امنیت ملی مغایرت داشته و از حساسیت و اهمیت بسیار بالایی برخوردار است لذا استدعا دارد حضرتعالی نیز در مقام مدعی العموم به منظور کشف واقع دستورات لازم را در راستای صیانت از منافع ملی با قید فوریت صادر و ابلاغ فرمایید.

ضمنا لازم به ذکر است در همین رابطه و به لحاظ آثار سوء اقدام موصوف علیه منافع ملی و اینجانب در افکار عمومی علی الخصوص حوزه انتخابیه ام مراتب طی نامه ای به شماره 29005/دن مورخ 16/3/94 از جناب آقای دکتر لاریجانی ریاست مجلس شورای اسلامی درخواست شده است تا دستورات لازم را به مراجع ذیربط ارجاع فرمایند تا ان شاء الله مورد بررسی دقیق قرار گرفته و فرد خاطی را معرفی نمایند.

پیشاپیش از حسن نظر و دستور مساعدی که صادر می فرمایید کمال امتنان را دارد.



رحمت الله نوروزی نماینده علی آباد کتول و بخش کمالان

New-Image

New-Image01

منبع: گلستان ما



 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار