رئیس تبلیغات اسلامی کلاله:

گزاره برگ هسته ای و فکشیت ایرانی نشانگر خواست و اراده ملت ایران است

1403-07-03 12:07:30
0
47

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کلاله گفت: گزاره برگ هسته ای نشانگر خواست و اراده ملت ایران در راستا منویات رهبری است.

 

 

 

حجت الاسلام رضا دیلمی در گفتگویی اظهار داشت: منویات مقام عظمای ولایت خط مشی ملت بصیر ایران است و گزاره برگ هسته ای ملت ایران نیز در راستای منویات مقام معظم رهبری است.

وی افزود: آنچه مسلم است ، تعالی و پیشرفت کشور در سایه ی اسلام و تامین امنیت، رفاه و آسایش مردم از اهداف همیشگی نظام اسلامی است و همه می دانیم که امروزه پیشرفت کشور ها در ابعاد مختلف و تامین رفاه مردم از جمله در تولید انرژی پاک و سالم، افزایش محصولات کشاورزی، رقابت پذیری تولیدات صنعتی، درمان بیماری های صعب العلاج، توسعه سلامت و بهداشت و دستیابی به علوم و فناوری های نو و ... مستلزم در اختیارداشتن فناوری هسته ای خواهد بود و این موضوع خود مهر تاییدی بر پافشاری ملت ها بر حقوق هسته ای خود می باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات سلامی کلاله تاکید کرد: ملت ایران با هوشمندی این نیاز را درک کرد. نخبگان و دانشمندان زیادی دست بکار شدند و با وجود تمامی تحریم های علمی و فنی و اقتصادی با خون دل های فراوان، هزینه های زیاد و تقدیم شهدایی بسیار ارزشمند بالاخره به این فناوری دست یافتیم و باید دستاوردهای بدست امده حفظ شود.

دیلمی گفت: مستکبران تمامیت خواه که نمی توانند پیشرفت ملت ها را ببینند، در صدد سنگ اندازی برآمدند و اقدامات ظالمانه ای را علیه ملت ایران تدارک دیدند تا راه را بر پیشرفت ما ببندند. صدور قطعنامه های مکرر، اعمال تحریم های غیر قانونی و ترور دانشمندان هسته ای از جمله این مظالم است.

وی یادآور شد: تیم مذاکره کننده ایرانی ماه هاست که با حامیان تروریسم و عاملان قتل و جنایت در جهان و غیر قابل اعتماد ترین کشورهای دنیا پای یک میز نشسته و بر سر دفاع از منافع ملت شریف و بصیر ایران اسلامی به مذاکره پرداخته اند .

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کلاله تصریح کرد: با توجه به نزدیکی زمان مقرر شده برای توافق هسته ای، ملت غیور ایران در راستای دفاع از آرمان های امام و شهدا و با تأسی به منویات رهبر حکیم و فرزانه خود حضرت آیت الله الامام خامنه ای مدظله العالی و با تاکید بر مواضع صریح دیگر مقامات عالی کشور با انتشار و امضا گزاره برگ ملی، شرط هرگونه توافق هسته ای را منوط به رعایت 6 اصل(تمام تحریم های خصمانه و ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران باید یکجا و هم زمان با امضاء توافقنامه کاملاً لغو (نه تعلیق) شود، دستاورد های هسته ای با توجه به نیاز  واقعی کشور  باید حفظ و تقویت شود، هیچ مانعی برای استمرار تحقیقات و پیشرفت های علمی و فنی در امور هسته ای و هیچ محدودیتی برای دانشمندان در این عرصه وجود نداشته باشد، هیچ نظارتی فراتر از مقررات و عرف بین المللی اعمال نشود، هیچ گونه نظارت و اعمال محدودیت بر نیروهای مسلح و مراکز نظامی و امنیتی و دانشمندان هسته ای پذیرفته نیست ، توافق هسته ای باید بازگشت پذیر باشد و در صورت نقض عهد دشمن ما هم بتوانیم به شرایط قبل از توافق برگردیم) می دانند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار