برکناری رئیس میراث فرهنگی گالیکش و مینودشت / حصارنوی مسئول حفظ و احیاء و مرمت آثار اداره کل شد

1403-08-01 03:08:33
0
15

قرار است سید مهدی حسینی رئیس جدید اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان مینودشت شود و حصارنوی به گرگان بیاید.

 

 

 

به گزارش کلاله خبر به نقل از گلستان ما،  گویا ابراهیم کریمی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گلستان قصد دارد سید مهدی حسینی را از این‌ پس به‌ جای علیرضا حصارنوی عهده‌ دار مسئولیت اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان‌های مینودشت و گالیکش نماید.

همچنین علیرضا حصارنوی هم به‌عنوان مسئول حفظ و احیاء و مرمت آثار این اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان گلستان منصوب خواهد شد.

به گفته مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گلستان زمان برگزاری مراسم تودیع و معارفه این دو مدیر ، هفته آینده خواهد بود.

گفتنی است اداره میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان‌های مینودشت و گالیکش به‌صورت مشترک اداره می‌شود که شنیده‌ها حکایت از استقلال اداره میراث فرهنگی گالیکش طی ماه جاری دارد.

همچنین حصارنوی برای اولین بار نامش در دهه فجر سال 93 خبر ساز شد که در جلسه ستاد دهه فجر گالیکش گفته بود پرچم هیچ کشوری در راهپیمایی 22 بهمن امسال آتش زده نشود که این سخنان نسنجیده یک مدیر شهرستانی باعث بازتاب های تند نشریات و سایتهای خبری تحلیلی استان شد که در پی آن حجت الاسلام موسوی امام جمعه گالیکش هم مواضع تندی علیه این سخنان گرفت .

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار