تساوی تیم امید گلستان در برابر تیم نساجی قائم شهر

1403-07-02 01:07:28
0
40

تیم فوتبال ˈامید گلستانˈ در برابر تیم امید ˈنساجی قائمشهرˈ به نتیجه تساوی دست یافت.


 به گزارش کلاله خبر، در این دیدار که به صورت تدارکاتی و به منظور آمادگی تیم گلستان در استادیوم 15 هزار نفری شهدای کریم آباد گرگان برگزار شد، دو تیم پس از پایان نود دقیقه تلاش به تساوی دو بر دو رضایت دادند.

در بازی امروز که قضاوت آن را ˈمحمدحسین اسدیˈ به عنوان داور وسط از داوران لیگ برتر به همراه ˈرضا مازندرانیˈ و ˈتیموریˈ بر عهده داشتند، ˈسعید فخرائی پورˈ و ˈپاشا پرتوئیˈ گل های تیم گلستان را به ثمر رساندند.

هم چنین گل های تیم نساجی قائمشهر توسط ˈمحسن طاهریˈ به ثمر رسید.

مدیرعامل تیم فوتبال امید گلستان گفت: این تیم خود را برای حضور در رقابت های بزرگسالان گلستان آماده می کند و تا 10 روز دیگر، اسامی نهایی بازیکنان این تیم اعلام خواهد شد.

ˈامید تجریˈ در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تیم از شرایط آرمانی خوبی برخوردار است و امیدواریم با موفقیت در رقابت های استانی، جواز حضور در رقابت های زیرگروه کشور را به دست آورد.

وی تصریح کرد: در بازی با نساجی در ترکیب اولیه تیم ˈحامی ابن قاسمˈ، ˈسیدجواد حسینیˈ، ˈعلی خطیرˈ، ˈهانی زمانیˈ، ˈپاشا پرتوئیˈ، ˈسعید فخرائی پورˈ، ˈجواد جمال لیوانیˈ، ˈمیثم زمانیˈ، ˈعلی اسدیˈ، ˈعلی شیریˈ و ˈاحمد کردیˈ حضور داشتند.

وی ادامه داد: مهندس ˈابراهیم جرجانیˈ ، مهندس ˈعلی اکبر غریبˈ و ˈعلی حسین اسدیˈ به ترتیب رئیس هیئت مدیره، سرپرست و سرمربی تیم هستند.

به گفته تجری، ˈمجید داوطلبˈ و ˈمهران نعمتیˈ نیز در این تیم به عنوان کمک مربی حضور دارند./ایرنا


نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار