پایان برخی شایعات و اخباری خوش برای شهروندان:

رئیس شورای شهر کلاله: برای آسفالت شهر هیچ اعتباری دریافت نکردیم

1403-07-03 11:07:14
0
45

رئیس شورای شهر کلاله گفت: برای آسفالت شهر کلاله از هیچ منبعی اعتبار دریافت نکردیم.

 

 

 

به گزارش کلاله خبر، شایعاتی مبنی بر اینکه نزدیک به 2 میلیارد تومان اعتبار با تلاش های رجبی نماینده چهار شهرستان کلاله برای آسفالت شهر کلاله جذب شده است، در شهرستان کلاله به گوش می رسید(شایعه ای توسط برخی خواص در شهر و در راستای تبلیغات انتخاباتی منتشر شده بود.).

در این راستا محسن داورزنی رئیس شورای شهر کلاله در سخنرانی خود در نماز جمعه این هفته، از برخی مسائل پرده برداری کرد.

داورزنی گفت: برای آسفالت شهر کلاله نزدیک به 750 میلیون تومان هزینه شد که 200 میلیون ان در سال 93 جهت خرید قیر لازم برای آسفالت توسط شهرداری واریز شده بود همچنین 200 میلیون تومان قیر یارانه ای از سازمان همیاری های کشور دریافت کردیم و مابقی مبلغ یاد شده را نیز بدهکار هستیم.

وی افزود: برای تامین اعتبار لازم برای آسفالت شهر کلاله از هیچ منبعی اعتبار دریافت نکرده ایم(مبالغ یاد شده از اعتبارات خود شهرداری تامین شده است).

رئیس شورای شهر کلاله ادامه داد: از جمله اقدامات شورای شهر و شهرداری کلاله لایروبی رودخانه میان گذر کلاله(آقسو) بود که این اقدام تاثیر بسزایی در جلوگیری از طغیان سیلاب ها به خارج از مجرای رودخانه داشت.

داوزنی اشاره ای به بلوار ورودی شهر داشت و افزود: یکی دیگر از اقدامات شورای شهر و شهرداری کلاله ساخت بلوار ورودی شهر بود که در حال حاضر نیز در حال تکمیل بلوارهای کنار این خیابان(جهت ایجاد فضای سبز) هستیم.

وی از دادن مجوز ساخت یک تالار پذیرایی در شهر کلاله نیز خبر داد و گفت: مجوز ساخت تالار پذیرایی بدون دریافت عوارض توسط شورای شهر کلاله و شهرداری صادر شد.

رئیس شورای شهر کلاله از تجهیز ناوگان شهرداری نیز گفت و تصریح کرد: جهت تجهیز ناوگان و تجهیزات شهرداری، یک لودر، تراکتور و یک خودرو(پژو پارس) خریداری شد.

داورزنی اظهار کرد: جهت ساماندهی ترافیک شهری، برای 3 چهار راه شهر کلاله چراغ راهنمایی خریداری کردیم و با همکاری پلیس راهور در تقاطع ها نصب شد.

وی اضافه کرد: جهت سبک سازی ترافیک شهزی، درصدد اضافه کردن 2 خیابان دیگر به خیابان های شهر کلاله هستیم که توسط ساخت پلهایی در خیابان های رجایی و 16 متری پشت اداره منابع طبیعی کلاله ایجاد خواهد شد.

رئیس شورای شهر کلاله در پایان گفت: جهت تامین آب شرب شهر کلاله زمینی برای حفر چاه عمیق توسط شورای شهر و شهرداری واگذار شد.

 

 

 

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار