برتری تیم 'شهرداری گرگان' در برابر 'نفت سپاهان'

1403-07-02 01:07:24
0
41

تیم بسکتبال ˈشهرداری گرگانˈ در هفته پنجم از دور رفت رقابتهای بسکتبال باشگاه های کشور در برابر تیم ˈنفت سپاهانˈ به پیروزی رسید.


به گزارش کلاله خبر٬ ،از سری مسابقات هفته پنجم دور رفت بسکتبال باشگاه های کشور عصر امروز دوتیم "شهرداری گرگان" و "نفت سپاهان" در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان در مقابل دیدگان یک هزار تماشاگر به مصاف هم رفتند و تیم شهرداری گرگان با نتیجه 69 بر 58 میهمان خود را شکست داد .

در این دیدار تیم شهرداری گرگان کوارتر اول را با نتیجه 15 بر 13 به حریف خود واگزار کرد و در ادامه با ارائه یک نمایش مناسب کوارتر دوم،سوم و چهارم به ترتیب با نتایج 23 بر 19، 13 بر 12 و 20 بر 12 تیم نفت را شکست داد.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان با سرمربیگری ˈاسدالله کبیرˈ و ترکیب ابتدایی ˈسیدمجتبی بنی عقیلˈ، ˈبابک نظافتˈ، ˈکاوه نورافزاˈ، ˈوارتان بیدروسیانˈ و ˈسینا هادی زادهˈ و در مقابل تیم نفت سپاهان با سرمربیگری ˈبهرام رمضانˈو ترکیب اولیه ˈشفق سلیمیانˈ، ˈامیر امینیˈ، ˈایمان زندیˈ، ˈامیر عروجیˈ و ˈآنتوریو دون لتˈبه میدان آمدند.

همچنین این بازی به قضاوت ˈامیرحسین واحدپورˈ به عنوان سرداور ، ˈحسن نیکخواهˈ و ˈمحمد دوستˈ به ترتیب به عنوان داور اول و دوم با نظارت ˈحمید گرامیانˈ برگزار شد.

در این دیدار ˈایمان زندیˈ از تیم نفت با کسب 18 امتیاز، امتیازآورترین بازیکن میدان بود و ˈسینا هادی زادهˈ از تیم شهرداری با کسب 14 امتیاز، بیشتر امتیاز را برای گرگان به دست آورد .

تیم شهرداری گرگان در پایان هفته پنجم با یک برد و 4 باخت دارای مجموع 6 امتیاز می باشد و در هفته ششم در اصفهان میهمان تیم فولاد ماهان سپاهان خواهد بود.

تیم نفت سپاهان نیز در پایان این هفته بدون برد و با 5 باخت متوالی دارای 5 امتیاز می باشد و در هفته ششم میزبان پتروشیمی بندرامام خواهد بود.


نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار