مشکلات و درخواست های مردم کلاله از زبان منشاتی ها

1403-07-03 11:07:16
0
45

اینبار مشکلات و درخواست های مردم کلاله را از زبان ماه نامه منشات کلاله مشاهده کنید.

 

 

 

* * * * * * *

- با اینکه کوچه ما را از قدیم الایّام به نام خیابان شهدا می شناسند و برای قدیمی های شهر،معروف و نام آشناست(بدرقه شهدا و فاتحه خوانی روزهای پنج شنبه)امّا از زمانی که ساختمان فرمانداری ساخته شده و چهار راه فرمانداری به سمت بولوار مدنی،یکطرفه گشته،ساکنین محل،حتّی امنیّت جانی هم ندارند(ویراژ و کورس گذاشتن راننده ها بخاطر دیر نرسیدن به سرکارشان،زودتر رسیدن به باجه های عابر بانک های واقع در بولوار شهید مدنی و در آخر،جای پارک ماشین ها)از مسئولین محترم شهرستان،بویژه پلیس راهور،تقاضای بررسی کارشناسی و رسیدگی داریم.          (از طرف اهالی محل)

- در حال حاضر،تعداد زیادی مغازه مرغ فروشی- که طی10سال گذشته روی کار آمده اند- در خیابان شهید مطهّری(آیدرویش سابق)مشغول فعّالیّت غیرقانونی هستند که از هر لحاظ،غیر        بهداشتی اند.دیگر از زندگی در این محل،خسته شده ایم.از مسئولین شبکه بهداشت و مسئولین ذیربط شهرستان تقاضای عاجزانه در بسته شدن و جمع آوری این مغازه ها را داریم. (از طرف ساکنین محل)

- از مسئولین شهر بخواهید فکری به حال گلّه های گوسفندانی بکنند که در بعضی از خیابانها و حاشیه آنها در حال گشت و گذارند و صاحبانشان آنها را برای چرا در زمین های خالی سطح شهر می آورند و رفاه و آسایش شهروندان را برهم می زنند. (261....0910)

- مسئولین محترم نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی! جریان ماشین های بدون پلاک که در سطح شهر دیده می شوند،چیست؟ به عنوان نمونه،خودرو ماتیز سبز رنگی که چند ماهی است بدون پلاک در سطح شهر تردّد می کند و اعمال قانون نمی شود.آیا تخلّف این کار،سنگین تر از شیشه دودی نیست؟! افسوس که گاهی اوقات،روابط،جایش را به ضوابط می دهد!!!(233....0911) +(304....0933)

- با سلام خدمت مسئولین شهرداری و شورای شهر.از آنجایی که خیابان شهید مطهّری از موقعیّت خاصّی برخوردار است،لذا توجّه مسئولین محترم را به این خیابان جهت نصب سرعت گیر–که وافعاً از دست رانندگان امانمان را بریده–جلب می نماییم و تقاضای رسیدگی و اقدام داریم. (565....0911)

- لطفاً مسئولین محترم نسبت به تصرّف غیرقانونی زمین های حاشیه رودخانه ها،جنگل ها و مراتع،         بی تفاوت نباشند.همه باید از این سرمایه های ملّی دفاع کنیم.چرا که متعلّق به نسل های آینده هم      می باشد.برخی از کشاورزان در منطقه،با خیال راحت عرصه های ملّی و مراتع را تصرّف می کنند و یا بخشهایی از جنگل ها را- بدون اینکه کسی چیزی به آنها بگوید و یا جلوی این کارشان را بگیرد- به زمین های کشاورزیشان که در جوار آن است- اضافه می کنند. (414....0911)

- شهردار محترم و اعضای شورای شهر! لطفاً به وضعیّت فضای سبز واقع در اوّل کمربندی شهرک فرهنگیان–خیابان علّامه طباطبایی11–که تبدیل به زباله دانی شده–رسیدگی کنید.(646....0936)

- وضعیّت چمن استادیوم کلاله بسیار نامناسب است.واقعاًکسی نیست رسیدگی کند یا اصلاً مسئولی نیست که به آنجا سربزند؟! (478....0911)

- سلام.آیا می دانید آمبولانس بیمارستان کلاله در یکی از شب های فروردین ماه سال جاری، با4نفر مریض و4نفر همراه و یک پرستار،عازم گنبد شده است؟! خدا به داد بیماران برسد!!(سید رضا حسینی)  

- براستی از دست یغماگر زمین خوار(کوه خوار) نیلکوه راحت شدیم؟! یا اینکه به قول بعضی ها، جلوی شما را از نوشتن و انتقاد کردن و سازنده بودن برای آبادانی شهرمان گرفتند؟! یا واقعاً گرفتارید که چند ماه است از نیلکوه نمی نویسید؟! الهی که شرّ مُفسدان فی الارض جامعه کم شود و الهی که تنها نشریه شهرمان پایدار و مستدام باشد.  (672....0911)

  * مُنشآت:همشهری خوبم.ضمن سپاس از لطف و نظرتان.به اطّلاع شما و هموطنان عزیز می رسد، مُنشآت هرگز از اصول و مواضع و ارزش های مقدّس قلم کوتاه نیامده و نخواهد آمد.در شماره های پیاپی،موضوع تخریب نیلکوه مطرح گریده است.امّا یادمان باشد: "یک دست صدا ندارد."

- با تشکّر از شهردار محترم،به سمع ایشان و رئیس پلیس راهور می رساند حالا که از تعیین ایستگاه برای مسافرکش های برون شهری به نتیجه ای نرسیده اند،پیشنهاد می شود برای ساماندهی و ترافیک روان داخل شهر،از کارت پارکهای الکترونیکی توسّط مأموران(اهالی)همان محلّه استفاده گردد تا در این سال دولت و ملّت،همدلی و همزبانی،شهری آبادتر داشته باشیم. (سحر خیزان و کسبه شهر)

- اگر مسیر میدان بسیج تا کارخانه آرد آسفالت بشود،دیگر شاهد گرد و خاک و گِل و لای در شهر نخواهیم بود.چون هر چه گِل هست،از این مسیر وارد شهر می شود. (جمعی از اصناف محل )    

- اعضای محترم شورای شهر و شورای ترافیک،شما را بخدا از میدان بسیج به میدان احمدی هم تاکسی بگذارید.پاهایمان تاول زد اینقدر پیاده رفتیم!! (695....0911)

- تفرّجگاه آقسوی کلاله با وجودی که فضای بسیار زیبا و جذّابی دارد،امّا سرویس های بهداشتی آن بسیار بسیار نامطلوب است.لطفاً به مسئولین شهرستان انعکاس بدهید. (188....0911)

- من که فکر می کنم در بین مسئولین شهرستان کسی نیست که پیشنهادها و انتقادات ما را بخواند. چون شهروندان هرچه می گویند،نه پاسخ داده می شود و نه عمل می شود.ولی باز بنده هم به نوبه خودم به عنوان یک شهروند دلسوز،از مسئولین محترم تقاضا دارم که یک روز صبح،بین ساعات 7تا9 صبح در خیابانهای اصلی شهر گشت بزنند تا ببینند برخی از کسبه ها از مغازه خود یک شیلنگ درآورده و مشغول شست و شوی پیاده روی جلوی مغازه و آب پاشی خیابان هستند و این نعمت الهی و مایه ی حیات،در حال به هدر رفتن است.با توجّه به اینکه امسال با کمبود منابع آبهای زیر زمینی مواجه هستیم،از مسئولین تقاضا می شود که به این موضوع توجّه ویژه داشته باشند. (امضا محفوظ)

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار