جزئیات تازه از قتل سه نفر در کوی استرآبادی گرگان / قاتل در دادسرا:با خانواده همسرم اختلاف داشتم و نتوانستم خودم را کنترل کنم!

1403-08-01 05:08:32
0
13

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان گفت: متهم در اعترافاتش گفته که با همسرش اختلاف خانوادگی داشته و امروز نیز پس از انجام مشاجره نتوانسته خود را کنترل کند و دست به این عمل مجرمانه زده است.

 

 

 

به گزارش کلاله خبر، صبح امروز جنایتی فجیع در کوی استرآبادی گرگان کوچه سوم در مجتمع چکاوک رخ داد و طی آن فردی با ورود به خانه ای همسر و پدر همسرش را با شلیک گلوله از پای در آورد.

بعد از دستگیری ضارب توسط کارگران اطراف ساختمان که مشغول کار بودند یک اسله وینچستر از وی کشف شده و به همراه آن یک کیسه کوچک از فشنگ و چندین گلوله هم در صحنه جرم پیدا شده است .

سرهنگ محمدرضا اکبری رئیس پلیس آگاهی استان گلستان در خصوص این جنایت اظهار کرد: حدود ساعت یازده صبح امروز در محله استرآبادی گرگان، متهم با اسلحه شکاری وینچستر اقدام به قتل سه نفر از اعضای یک خانواده می‌کند.

وی افزود: در این اتفاق، یک مرد 55 ساله، یک دختر حدود 14 ساله و یک زن حدود 35 سال جان خود را از دست دادند.

اکبری افزود: کارگران ساختمانی اطراف این منزل، فرد مظنون به قتل را دستگیر کرده‌اند که گفته می‌شود داماد این خانواده است.

رئیس پلیس آگاهی گلستان تصریح کرد: دو نفر در محل حادثه فوت کردند و دختر 14 ساله در بیمارستان جان خود را از دست داده است و جزئیات و علت این حادثه در دست بررسی است.

بلافاصله بعد از دستگیری ، متهم برای بازجویی و تحقیقات بیشتر به دادسرای گرگان منتقل شد.

قاتل : با همسرم اختلاف داشتم

در همین رابطه سید مصطفی حقی دادستان مرکز استان گلستان عصر امروز عنوان کرد: متهم در دادسرا به جرم خود اعتراف کرد و انگیزه انجام این جنایت را وجود اختلاف خانوادگی عنوان کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان خاطرنشان کرد: متهم در اعترافاتش گفته که با همسرش اختلاف خانوادگی داشته و امروز نیز پس از انجام مشاجره نتوانسته خود را کنترل کند و دست به این عمل مجرمانه زده است.

حقی تاکید کرد: همسر و پدرهمسر متهم در صحنه حادثه جان خود را از دست دادند اما دختربچه 13 ساله پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

به هر حال این حادثه تکان دهنده نشان داد که مسائل و اختلافات خانوادگی همچنان قربانی می گیرد و در طول یک سال گذشته این چندمین بار است که افراد مختلف مخصوصا زنان قربانی چنین رفتارهای خشونت باری می شوند .

آذرماه سال 93 بود که قتل فائزه دختر 19 ساله در چهارراه تابلو  گرگان باعث ایجاد رعب و وحشت و ناراحتی در شهر گرگان شده بود . در ادامه تحقیقات مشخص شد اختلافات خانوادگی باعث چنین اقدامی شده بود و متهم نیز به شدت از عمل خود نادم بود .

همچنین در شهرستان مجاور گرگان خانمی که همسرش در زندان بود با فرد دیگری ارتباط برقرار می کند که در یک حادثه فرزند خردسال این زن به دلیل کتک خوردن فراوان از دست مادر و ناپدری اش فوت می کند و همچنین در ماه اخیر بود که یک راننده تاکسی زن بنا به دلایلی به قتل رسید که موضوع ان هم به دلایل خانوادگی بر می گردد.

رسانه ای کردن دلایل برخی قتل ها صحیح نیست

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران در خصوص قتل هایی که اخیرا رخ داده و خشونتهایی که علیه برخی زنان روا داشته می شود گفت : به دلیل اینکه موضوع این قتل ها خانوادگی است و بیان دلایل آن ممکن است به آبروی خانوادگی افراد بر گردد شاید رسانه ای کردن آن زیاد صحیح نباشد .

علی اصغر طهماسبی  از خبرنگاران خواست زیاد در خصوص بیان دلایل قتل های اینچنینی کنکاش نکنند چون ممکن است خود خانواده ها نیز راضی نباشند .

این موارد نشان می دهد زنان ایرانی باید یک بازنگری در خصوص نحوه ورود به اجتماع و ارتباط با افراد مختلف داشته باشند و  در روابط عاطفی خود دقت بیشتری داشته باشند چه اینکه در خیلی از موارد سادگی و گول خوردن زنان باعث می شود که طعمه شیادان شوند.

از طرفی فرهنگ طلاق و جدایی دو جنس مخالف باید یک مقداری توام با عطوفت شود و این طور نباشد با جدایی دو نفر دو طایفه به جان هم بیفتند و انگیزه های انتقامجویانه باعث قربانی شدن طرفین درگیری شود./گلستان ما

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار