فاز دوم بیمارستان کلاله با اعتبار 1 میلیارد شروع شد / افتتاح دفترجذب کمک های مردمی در کلاله

1403-07-03 11:07:21
0
41

با آغاز عملیات اجرایی تکمیل فاز دوم بیمارستان کلاله توسط خیرین سلامت با اعتبار 1 میلیارد تومان، دفتر جذب کمک های مردمی هم در کلاله افتتاح شد.

 

 

 

نصرت برزگر در گفتگویی اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده تلاش شد تا با کمک خیرین و ظرفیت بالای این شهرستان و همکاری دانشگاه علوم پزشکی بتوانیم فاز دوم بیمارستان رسول اکرم کلاله را به پایان برسانیم.

نصرت برزگر با بیان اینکه ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به مردم منطقه ضروری است، افزود: خیرین سلامت شهرستان کلاله به عنوان طلایه دار و آغازگر اجرای این طرح تاسیسات و نازک کاری طبقه دوم بخش نیمه تمام (فازدوم) بیمارستان را با اعتباری بالغ بر10 میلیارد ریال آغازکرده اند.

فرماندارکلاله خاطرنشان کرد: در نشستی که با سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی داشتیم، وی دستور مساعدت 50 میلیارد ریالی دانشگاه علوم پزشکی گلستان برای تکمیل فاز دوم بیمارستان کلاله را صادر کرد.

برزگر اعلام کرد: درسال جاری اولویت اساسی ما پایان عملیات اجرایی و تجهیز فاز دوم بیمارستان رسول اکرم(ص) کلاله است و همانگونه که وزیر بهداشت و درمان قول داده اند، می باشد.

وی یاداور شد: جهت جمع اوری کمک های مردمی برای تکمیل فاز دوم بیمارستان، روز یکشنبه افتتاح دفتر جذب کمک های مردمی را داشتیم.

گفتنی است بیمارستان 96 تختخوابی رسول اکرم(ص) کلاله درسال 1384 با 56 تخت مصوب مورد بهره برداری قرار گرفت و در حال حاضر با بخش های اطفال، زنان و زایمان، قلب و عروق، داخلی، جراحی عمومی، کلنیک تخصصی، اورژانس و دیالیز، به مناطق وسیعی ازشرق استان گلستان خدمات می دهد.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار