فرماندار کلاله:همه ی ما پاسدار هستیم

1403-07-03 11:07:21
0
44

فرماندار کلاله گفت: همه ی ما پاسدار نظام و خون شهدا هستیم.

 

 

 

نصرت برزگر در شورای اداری شهرستان کلاله با بیان اینکه آرامش خاطر الان خود را  از جان فشانی های شهدا داریم، گفت: همه ی ما پاسدار انقلاب و خون شهدا هستیم.

وی اشاره ای به اتفاقات منطقه ای و فرا منطقه ای داشت و اظهار کرد: هدف دشمن(استکبار جهانی) اختلاف افکنی بین شیعه و سنی است.

فرماندار کلاله این اقدامات سران عرب را برگشت به دوران جهالت دانست و گفت: اقدامات آل سعود و استکبار جهانی نشانه ای از برگشت به دوران جهالت است.

امام جمعه کلاله گفت: سوم خرداد بیانگر استقامت و بردباری ملت ایران بر دشمنان است و حماسه رزمندگان اسلام باعث انگشت به دهان ماندن متخصصان جنگ در جهان شد.

حجت الاسلام کشیری تاکید کرد: پیروزی خوب است ولی از آن مهمتر، حفظ پیروزی است و پیروزی ملت ایران در همه عرصه ها، مرهون خون شهدا است.

امام جمعه پخش پیشکمر شهرستان کلاله نیز ضمن تبریک این ایام خجسته، خدمت به مردم را وظیفه مسئولین دانست و گفت: تنها زمانی می توانیم بخشی از جان نثاری های شهدا را جبران کنیم که در خدمت به خلق خداوند کوتاهی نکنیم.

آخوند محمد امین آدینه افزود: آزادی بیان امروز ما نتیجه جان فشانی شهدا است و ما باید احساس پاسداری از انقلاب را در خود تقویت و این احساس را به عمل تبدیل کنیم .

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار