حال که دولت تریبونی ندارد، خودمان تریبون دولت خواهیم شد/ تنها با کار و تلاش و ایجاد رضایت در مردم می توان تصویر اختلاس های چند هزار میلیاردی گذشته را از ذهنها دور کرد

1403-07-03 10:07:22
0
38

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: حال که دولت تدبیر و امید تریبونی در اختیار ندارد، خودمان تریبون دولت خواهیم شد.

 

 

 

به گزارش کلاله خبر،  "علی اصغر طهماسبی" در نشست با کارشناسان و کارکنان فرمانداری کلاله، خاطرنشان کرد: امروز کارکنان دولت بار سنگینی را به دوش می کشند و تنها با کار و تلاش و ایجاد رضایت در مردم است که می توان تصویر اختلاس های چند هزار میلیاردی را که در گذشته اتفاق افتاده از ذهنها دور کرد.

وی ادامه داد: متأسفانه برخی رسانه ها فقط به تریبونی برای زیر سؤال بردن عملکرد دولت تبدیل شده و این وظیفه ما را سنگین تر از قبل می سازد زیرا در کنار کار و تلاش باید عملکرد خودمان را به اطلاع عموم برسانیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تصریح کرد: قطعاً هیچ دولتی به این اندازه تحت فشار نبوده زیرا از طرفی با تیغه شمشیر منتقدان تریبون دار مواجه است و از طرفی دیگر نفتی که امروز می فروشیم و در این شرایط تحریم ها به جای پول نقد کالا دریافت می کنیم.

وی اظهار داشت: خواهشی که از تمامی کارکنان دولت داریم این است که در این شرایط سخت به دولت و ملت کمک کنند و کارهایشان را به هیچ عنوان تحت لوای منافع سیاسی و گروهی نبینند.

طهماسبی بیان کرد: دولتها می آیند و می روند و این نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه است که پایدار و استوار خواهد ماند، لذا انتظار داریم با خدمت صادقانه به مردم ، تصویری ماندگار از خود به جای بگذاریم.

وی خاطرنشان کرد: همه ما کارمندان دولتیم و اگر به وظیفه خود خوب عمل کنیم ، مردم دچار یأس و نا امیدی نخواهند شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار با بیان اینکه مدیران استان دلسوزانه در صحنه حضور دارند و مسائل استان را رصد می کنند، افزود: ما در استان گلستان از مدل مدیریتی همدلی و همگرایی استفاده می کنیم و در سالی که مزین به نام "دولت و ملت، همدلی و همزبانی" است، این شعار به وفور، در عملکرد مدیران استان دیده می شود.

طهماسبی در ادامه گفت: ما هر آنچه که در توان داریم در راه توسعه استان، بدون هیچ منّتی انجام خواهیم داد و لحظه ای پا پس نخواهیم کشید.

وی در پایان اظهار کرد: غرض از حضور مدیران حوزه سیاسی، امنیتی و اجتماعی در شهرستانهای استان، خدای نکرده مچ گیری نیست و نیت ما از این سفرها آشنایی هر چه بیشتر با کارکنان زحمتکش بخشداریها و فرمانداریها، عرض خدا قوت و گرفتن روحیه کاری از شما عزیزان است.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار