مزاحمت اينترنتي براي همسر سابق از طريق شبكه هاي اجتماعي

1403-08-01 07:08:19
0
26

رييس پليس فتا فرماندهي انتظامي گلستان از دستگیری فردی که  اقدام به ایجاد مزاحمت  و توهين به  شهروند گرگانی در شبکه های اجتماعی نموده بود خبر داد.

 

 

 

به گزارش کلاله خبر به نقل از گلستان ما، حبيب الله رجبلي رئيس پليس فتا نيروي انتظامي گلستان با اعلام اين خبر گفت:در پی وصول مرجوعه قضایی مبنی بر شكايت فردي به هويت "م.چ" دال بر ایجاد مزاحمت و توهين به وي ، با تحقیقات بعمل آمده از شاکی و بررسی های مقدماتی مشخص گردید فردی  با ایجاد یک پروفایل در شبکه های اجتماعی اقدام به انجام  اينكار  می نماید.

وي ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی و بررسی های  فنی و تخصصی  محرز گردید فردی به هویت "س. آ" اقدام به ایجاد این  پروفایل ها و توهين و مزاحمت براي شاکی  می نماید که متهمه احضار و  پس از مواجه شدن با مستندات و ادله غیر قابل انکار لب به اعتراف گشوده و انگیزه خود از انجام اینکار را انتقام جويي از شاكي كه همسر سابقش مي باشد، اظهار نمود.

سرهنگ رجبلی افزود: در ادمه پرونده جهت سیر مراحل قضائی به دادسرای عمومی و انقلاب گرگان ارسال گرديد.

وی به شهروندان توصیه کرد:از بارگذاری و به اشتراک گذاشتن تصاویر و فیلم‌های شخصی در شبکه‌های اجتماعی خودداری نموده و در صورتيكه شخصي  براي آنها مزاحمت ايجاد مي نمايد  از ادامه ارتباط و پاسخگويي اجتناب ورزيده و  مكالمه را ادامه ندهند.

رييس پليس فتا فرماندهي انتظامي گلستان در پايان از شهروندان خواست تا به هویت ها درفضای مجازی اعتماد نکنند و در صورت برخورد با موارد مشکوک آن را از طريق سايت پليس فتا به آدرسCYBERPOLICE.IRبخش تماس با ما و يا از طريق شماره تماس هاي 2182421 و  2182282 گزارش نمايند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار